AndroidHealthClinic

Maakt het uit op welke dag je injecteert?

nrooney

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Maakt het uit op welke dag je injecteert als je een kuur doet die je E7D zet? Hebben de spiergroepen die je bijvoorbeeld na 5 of 6 dagen pas traint minder profijt van de AS omdat de waardes dan inmiddels veel lager zijn?

Dinsdag zou ik niet doen

Mwoah, veel lager zullen je waardes niet zijn. Misschien een kwart minder op de dag voor de volgende inject, maar aangezien spiergroei een proces van meerdere dagen is, merk je daar in de praktijk waarschijnlijk niets van.

• Topic Starter Topic Starter
Mwoah, veel lager zullen je waardes niet zijn. Misschien een kwart minder op de dag voor de volgende inject, maar aangezien spiergroei een proces van meerdere dagen is, merk je daar in de praktijk waarschijnlijk niets van.

Daar heb je een goed punt!

Dit slaat echt nergens op man. Snap echt niet hoe je dit kan zeggen. Je moet geen dingen zeggen als je er geen verstand van hebt. Juist vrijdag kan echt niet man. Dinsdag is een prima dag om te prikken.

:roflol:

Vrijdag is ook niet echt een goede dag hoor, Al-Djum’a.

Vrijdag is ook niet echt een goede dag hoor, Al-Djuma.
Is allemaal prima. Zondag kan niet. Is rust dag. We zijn allemaal wezens van god (ook anabolen) en de zevende dag rustte hij dus moeten wij het ook doen. Anabolen werken dan ook niet want die zijn naar de kerk. Maar een dag meer of minder kijkt toch niet zo nauw in de praktijk, tenzij je een afspraak hebt staan met korte Esther om de dag.

Ik prik het liefst op woensdag want dan neem ik nog een stukje goede bloedwaardes de nieuwe week in.:)

• Topic Starter Topic Starter
De woensdag dacht ik dus ook aan. Train op maandag dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag.

Als je 6 dagen doet kan je elke week op een andere dag prikken. Is wel zo eerlijk voor de week

Is allemaal prima. Zondag kan niet. Is rust dag. We zijn allemaal wezens van god (ook anabolen) en de zevende dag rustte hij dus moeten wij het ook doen. Anabolen werken dan ook niet want die zijn naar de kerk.

Het is misschien wel een jood ... en dan kan het in principe niet op zaterdag...

bob geldof zong het al ,, i dont like monday.s,,,,

Donderdagen zou ik vermijden...

Vriend van me injecteerde een keer op zondag en is nu dood

Ik injecteer altijd gewoon in een relaxte houding op bed

Umad

welke dag moet het nu ?? er is geen dag meer over

Terug
Naar boven