Fitness Seller

Maarten van Rossem relativeert de migratieproblemen (interessant!)

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Een erg interessant (én grappig!) videofragment waarin Maarten van Rossem een vergelijking trekt tussen migratie in de VS en Nederland. Zoals zo vaak relativeert hij er weer op los, niet gespeend gaande van talrijke voorbeelden en een flinke dosis humor.

[Link niet meer beschikbaar]

Tis een lang fragment (bijna een uur), dus geniet er maar flink van jongens en meisjes. Mss kan dit naar Samenleving en Politiek verplaatst worden?

kus,
Brutez

Nee, anders stond het wel in de juiste sectie M-M. :)

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel voor het bekijken Man Mountain en MrJ :)

Ik probeer het filmpje morgen te bekijken kerel. Dan kan ik inhoudelijk commentaar geven. :)

Ik van Maarten van Rossem maar een vervelende, zelfingenomen kwal.

Ik ga dus niet voor mijn plezier een uur naar hem kijken.

daar heb je wel een punt. heb de man nog nooit kunnen betrappen op ook maar één glimlach. Dat maakt zn mening imo echter niet minder interessant.

Zijn er migratieproblemen?
Volgens mij vertrekken er mensen uit Nederland dan er komen. Of is dat het probleem dat gerelativeerd wordt? Maar dat heet emigratie
Hmm, van het weekend maar eens de documentaire bekijken.

migratie/intergratie problemen, je begrijpt wel wat ik bedoel :D

tis geen docu overigens, het zijn zenuwachtige scholieren met simpele vragen; waarop een leuk antwoord volgt.

Boogie het is toch niet weer van die linkse propaganda van jou he...?

Probleem is helder en duidelijk:

Sommige culturen zijn niet verenigbaar met de vrije westerse democratie.

Daar heb je geen videoclips met (s)linkse propagandatroep voor nodig!

Maarten van Rossum is een k*tte historicus die net zoals zijn slijmerige kameraden alles kapotrelativeert en al het vuur in de mensen proberen te doven door te zeggen dat er alleen maar slechte dingen van komen. Maar het is laat en ik moet nog sjorren, dus zal ik het filmpje wel even gaan kijken.

Van Rossem is echt cool! Die vent heeft echt humor, maar glimlacht zelf NOOIT! Verder vind ik hem erg vaak gelijk hebben...

Van Rossem is een autistische freak die zijn eigen mening als de enige juiste mening beschouwd en idd alles kapot relativeert... lekker slim in een wereld die op het moment zwart wit bekeken moet worden.

Zwart/wit kijken is voor borderliners, relativeren is niks mis mee. Zo lang je het maar niet overdrijft.

Terug
Naar boven