MuscleMeat

Mac carbon copy naar Imac (Slimme apple freaks nodig )

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Okey ik ben dus voor een imac gegaan heb em vandaag binnen. Als er wat slimme mac users zijn die iets weten van hoe je je files overzet van macbook naar imac zou het heel handig van pas komen. ik heb namelijk een probleempje

Dus ik heb Carbon copy gedownload en geinstalleerd en heb een Externe Harde schijf.
Maar hij zegt telkens als ik m'n externe hd aanklik in carbon cop zegt ie iets van

CCC requires an HFS+-formatted target volume. Ik heb dus geen idee wat dat wilt zeggen ook niet als ik opzoek wat het betekent.

Wat ik ook niet begrijp is als ik nu wat zou installeren op de imac en ik installeer dus alles weer met migrate assistent zijn de dingen die ik nu op de nieuwe imac installeer er dan nog of hoe werkt dat ?

ik hoop dat iemand me ff wegwijs kan maken :p

Je externe harddisk is blijkbaar niet MAC geformatteerd, maar wel bv op een PC in FAT16/FAT32/NTFS...

• Topic Starter Topic Starter
Je externe harddisk is blijkbaar niet MAC geformatteerd, maar wel bv op een PC in FAT16/FAT32/NTFS...

Ow raar ik had em nog in de apple store gekocht. Ik ben nu alles van m'n externe hd naar m'n imac aan het copieren. Dus dan moet ik die externe hd waarschijnlijk reformateren ofzo ?

Ja ik zie dus net dat m'n externe hd MS-DOS (FAT32) is

Hoeverander je zo iets eigenlijk ?

Nevermind done. Slotje

Terug
Naar boven