AndroidHealthClinic

Machida vs Jones

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Jones kan je pakken als je hem overwelmd. JE zag dat hij soms wat paniekerig reageerde op machida, maar jones heeft ook maar een fractie van een seconde nodig om terug te slaan. Denk dat hij binnen nu en 3matches een keer word gepakt.

Nog meer impressive mir vs nog ....Nice bjj van Mir en Nog was te trots om te tappen...en tja dan gebeurt er dit dus....maar WTF>!>!>!>

• Topic Starter Topic Starter
Jones kan je pakken als je hem overwelmd. JE zag dat hij soms wat paniekerig reageerde op machida, maar jones heeft ook maar een fractie van een seconde nodig om terug te slaan. Denk dat hij binnen nu en 3matches een keer word gepakt.

Nog meer impressive mir vs nog ....Nice bjj van Mir en Nog was te trots om te tappen...en tja dan gebeurt er dit dus....maar WTF>!>!>!>

vond nog een fractie wat die geweest was.

hij liet zijn arm bungelen en ja iemand als mir ziet dat gelijk, vond nog erg sloom in dit gevecht.

en ja mir..... pff te grote mond maar presteert niks altijd maar andere vechters afkraken en predictions doen wat nergens op slaat. hij mag van mij nog wel is een whoopin krijgen van brock die hij ook elke keer afkraakt.

vond het idd vrij schandalig hoe hij reageerde. Hij keek nog geeneens om naar Nog en had het erover alsof ie tevreden er mee was :(
Ik hoop dna ook ook dat ie nog eens zijn voorgevel grondig verbouwd krijgt een dezer dagen ...

Door wie wordt Jones gepakt? Tot nu doe is hij elke keer weer beter als de keer daarvoor. Die gozer leert nog elke x bij.
Vond die paniekerige reactie wel meevallen, hij kreeg gewoon voor het eerst in 15(!) fight een stoot op zijn snuitje, en die nam hij gewoon.

Frank Mir idd erg onsportief, je kan blij zijn met een overwinning, maar als je iemand zijn arm breekt mag je wat gepaster reageren. Vond wel dat Big Nog zich makkelijk liet pakken idd.
Hier nog wat pics : http://www.fightofthenight.com/news/pictures-of-big-nogs-broken-arm-after-frank-mirs-kimura-at-ufc-140/

Korean Zombie: altijd leuk.

Haak bij die gasten altijd af als ze zich als een aap gaan gedragen. Jones komt als een aap de ring in en voor het gevecht begint zit ie er als een aap bij. Zelfde geld trouwens ook altijd voor rashad evans.

Na deze match heb ik juist het gevoel dat hij helemaal niet meer te pakken is. Misschien kwam hij paniekerig over maar past ook wel bij zijn stijl. Niet echt in gevaar geweest.
Hij verliest komende 3 matchen alleen als hij tegen een echte lucky mokerslag aanloopt, maar ook dan is het maar de vraag of deze man neer zal gaan.

UFC 140 was echt een toppertje.
Zombie, Mir en Jones hebben een mooie finish laten zien. Al deed de finisch van Nog gewoon al zeer om naar te kijken :eek: Wel petje af dat ie niet tapte!

kan anderson silva nie bulken naar 205 ,denk dat jones het dan pas echt moeilijk krijgt,zou niet weten wie jones in de 205 divisie kan verslaan.

• Topic Starter Topic Starter
kan anderson silva nie bulken naar 205 ,denk dat jones het dan pas echt moeilijk krijgt,zou niet weten wie jones in de 205 divisie kan verslaan.

enigste waar ik nog een hele kleine hoop heb die jones kan verslaan is rashad. als rashad zijn stand up heeft verbeterd maakt hij een goede kans want lyoto was echt wel beter in de stand up als jones alleen het worstel gedeelte en de clinch was hij niet goed genoeg in waar rashad wel in uitblinkt.

war evans !!! maarja kleine kans

[Link niet meer beschikbaar] de arm van big nog

traint weer over 6-8 weken blijkbaar...

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 20:05 ----------

Haak bij die gasten altijd af als ze zich als een aap gaan gedragen. Jones komt als een aap de ring in en voor het gevecht begint zit ie er als een aap bij. Zelfde geld trouwens ook altijd voor rashad evans.

vind ik ook wel (niet van evans wel, ik ben wel een evans-fan)

Zie zelf de humor er wel van in.

Terug
Naar boven