AndroidHealthClinic

mag gesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de stats van je zusje gepost?

Volgens mij heb je het een hele poos links laten liggen.

• Topic Starter Topic Starter
en dat noemen zich dan volwassen gasten kunnen alleen maar zulke bullshit posten .... vraag me nu al af waarom ik in godsnaam hier op het forum zit want veel nuttigs kunnen jullie kennelijk niet zeggen ik vraag om info niet om dat kinderachtige gezeik

en dat noemen zich dan volwassen gasten kunnen alleen maar zulke bullshit posten .... vraag me nu al af waarom ik in godsnaam hier op het forum zit want veel nuttigs kunnen jullie kennelijk niet zeggen ik vraag om info niet om dat kinderachtige gezeik
Je hebt de stats van een kind dus verwacht maar hetzelfdz niveau van reacties
Als je je lichaam zo goed kende had je wel meer gewogen

zo zijn er nog 100duizenden op deze wereld en dat ik dan zulke reacties mag verwachten zegt meer over jou dan over mij ik ga verder geen woorden aan jou vuil maken ga jij maar lekker trainen ipv mensen zwart maken dat zullen wel enigste 2 dingen zijn die jij kan met dat iq van je

zo zijn er nog 100duizenden op deze wereld en dat ik dan zulke reacties mag verwachten zegt meer over jou dan over mij ik ga verder geen woorden aan jou vuil maken ga jij maar lekker trainen ipv mensen zwart maken dat zullen wel enigste 2 dingen zijn die jij kan met dat iq van je
Ik ben niet degene die de domme vraag stelt hier zonder na te denken dus dat betekent dat ik een hoger iq heb dan jouw ?

hou je aub met jezelf bezig engerd

Nee. Je moet eerst je voeding en training eens op orde krijgen voor je aan roids kan gaan denken. En nee dat heb je niet op orde, want anders woog je als volwassen vent wel meer dan 62 kg.

Enige

Ga eens wat vreten en lezen

Verhoog eerst je voeding eens met 500 kcal. Je eet minder dan ik eet op een dag....
3300 kcal is niet bepaald veel.. Post anders je schema eens.
Je kan echt veel verder komen met voeding dan je gewicht nu.

• Like
Waarderingen: GruX
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven