oordi
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 4%
daaaag
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is tr3nbolon3 die meer stemmen wilVolgens mij heb je het een hele poos links laten liggen.

Je hebt de stats van een kind dus verwacht maar hetzelfdz niveau van reactiesen dat noemen zich dan volwassen gasten kunnen alleen maar zulke bullshit posten .... vraag me nu al af waarom ik in godsnaam hier op het forum zit want veel nuttigs kunnen jullie kennelijk niet zeggen ik vraag om info niet om dat kinderachtige gezeik
Ik ben niet degene die de domme vraag stelt hier zonder na te denken dus dat betekent dat ik een hoger iq heb dan jouw ?zo zijn er nog 100duizenden op deze wereld en dat ik dan zulke reacties mag verwachten zegt meer over jou dan over mij ik ga verder geen woorden aan jou vuil maken ga jij maar lekker trainen ipv mensen zwart maken dat zullen wel enigste 2 dingen zijn die jij kan met dat iq van je
Enigezo zijn er nog 100duizenden op deze wereld en dat ik dan zulke reacties mag verwachten zegt meer over jou dan over mij ik ga verder geen woorden aan jou vuil maken ga jij maar lekker trainen ipv mensen zwart maken dat zullen wel enigste 2 dingen zijn die jij kan met dat iq van je