XXL Nutrition

Mag je spuiten invoeren?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ik ben van plan spuiten in te voeren vanuit de UK, maar dame zegt tegen mij dat ze geseized kunnen worden door de douane. Ik dacht dat je spuitjes toch gewoon mocht invoeren?

Iemand enig idee? Op de site van de douane word ik ook niet wijzer.

Geen probleem ik bestel ze via een duitse site en ze komen altijd aan ook in hele grote aantallen

• Topic Starter Topic Starter
Welke courier gebruiken ze altijd daar? Vanuit de Uk gaat het volgens mij nog steeds langs een douane waarbij bij de Duitsers het volgens mij al ingevoerd wordt in Duitsland zelf.

Via duitsland komt UPS het brengen zonder vragen. Je vult een lijst in en of je nu een apotheek bent of niet je krijgt ze toch voor mooie prijzen. 100 naalden ligt rond de 2 euro.

Welke shop is dat?

Je kan alles invoeren vanuit UK want net zoals uit Europa zit er geen douane controle tussen.

Thanks gab!

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:09 ----------

Das niet helemaal waar natuurlijk :D

UK behoort tot EU dus is er vrij verkeer van goederen (open grenzen)

Overigens zou het raar zijn dat je spuiten en naalden in beslag zouden worden genomen aangezien ze in Nederland ook gewoon zo mogen worden verkocht.

Thanks gab!

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 13:09 ----------

Das niet helemaal waar natuurlijk :D

Tot nu toe nog geen enkele controle gehad vanuit UK naar NL.
Als ik vanuit USA naar NL doe wordt het bij mij nu altijd gecontroleerd

Gaat het gewoon over lege spuiten + naald ?
Ik heb ze gewoon op een belgische of nederlandse site besteld. Ik had ze de volgende dag al.
Het waren wel 100 stuks maar het koste nog geen 10 euro.

Veel te duur kijk eens naar de link die ik eerder poste stukken goedkoper

Als je meer dan 200 euro aan een kuur uitgeeft dan ga je toch niet mierennken over een paar naalden. 13 euro voor 100 spuiten en naalden is geen geld, zeker niet als je ze ook nog eens de volgende dag hebt

Als je meer dan 200 euro aan een kuur uitgeeft dan ga je toch niet mierennken over een paar naalden. 13 euro voor 100 spuiten en naalden is geen geld, zeker niet als je ze ook nog eens de volgende dag hebt

Punt 1 200 voor een kuur dat is niet duur haha. Maar 13 euro voor 100 naalden waarom zou ik dan doen als ik ze ook voor 3-4 euro kan hebben. Kun je ze hier verkopen voor 10 euro heb je je eigen naalden voor niks :D

Punt 1 200 voor een kuur dat is niet duur haha. Maar 13 euro voor 100 naalden waarom zou ik dan doen als ik ze ook voor 3-4 euro kan hebben. Kun je ze hier verkopen voor 10 euro heb je je eigen naalden voor niks :D

Als je ze verkoopt dan heb je toch zelf niks :o

daxtrio ;-)
maar waarom zou je geen spuiten mogen invoeren? niks illegaals aan..

Terug
Naar boven