MuscleMeat

magic memorystick doet het niet meer?

Yin Yang

HELLBOY FROM HEAVEN
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
551
Ja je raad het al ik wou de inhoud van de stick naar een andere kopieeren dat ging niet, toen maar weer alles terug en nou staat er geen hol meer op?:eek:
Moet ik nou de straf van mijn zoon ondergaan of kan ik er nog wat aan doen?:o

Maak je toch gewoon een nieuwe. Zijn genoeg tutorials te vinden om zo'n stick te formatten en de juiste bestanden er weer op te zetten.

Of je neemt een kant en klaar programma :

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Maak je toch gewoon een nieuwe. Zijn genoeg tutorials te vinden om zo'n stick te formatten en de juiste bestanden er weer op te zetten.

Of je neemt een kant en klaar programma :

[Link niet meer beschikbaar]

Dat programma had ik al gedownload maar ik snap er geen bal van, zie vet gedrukte tekst?

- Op elk moment sluit de PSP naar de computer via USB, dient te worden automatisch gedetecteerd. U kunt ook gebruik maken van een kaartlezer, selecteert u de stationsletter.

- Plaats de officiële firmware-update-bestand met de naam EBOOT.PBP of 401.PBP in dezelfde map als het programma of wordt u gevraagd om de locatie tijdens het maken MMS.

- Controle van formaat is aanbevolen voor de beste succes echter niet nodig. Als het formatteren kunt u eventueel uw backup memory stick. De bestanden zullen worden geplaatst in een nieuwe map met de MMS Maker.

- Sluit alle vensters of andere programma's aangesloten op de PSP.

- Als u klaar bent klikt u MMS en wachten tot dit proces is voltooid.

Waarschijnlijk een fout die is veroorzaakt door onveilig verwijderen? eerst ook veel last van gehad, heb zelf nooit meer mijn data terug kunnen halen, en ging ik hem dus formatteren en deed hij het weer.

Waarschijnlijk een fout die is veroorzaakt door onveilig verwijderen? eerst ook veel last van gehad, heb zelf nooit meer mijn data terug kunnen halen, en ging ik hem dus formatteren en deed hij het weer.
Ik heb de bestanden die erop stonden wel bewaard, dus ik zou kunnen proberen te formatteren. Op de pc of op de psp?

Ik heb het op de psp gedaan en de bestanden er weer opgezet. Het werkt bedankt mannen jullie hebben een kleine jongen blij gemaakt. Karma komt als ik weer geladen ben.
Topic kan dicht Eric.

Terug
Naar boven