MuscleMeat

Magnificent Mobility

Avenge

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Beste DBB-members!

Omdat ik zo stijf als een plank ben, lijken me verschillende mobiliteitsoefeningen geen overbodige luxe. ;)

Ik heb gehoord dat de DVD Magnificent Mobility behoorlijk goed moet zijn, en hij is vast wel ergens te downloaden.

'T enige probleem is, dat ik geen ****ing idee heb waar, behalve dan bij Torrents. En laat ik nou net geen **** verstand van heel dat programma hebben..

Er schijnen twee dingen te zijn die je moet downloaden, voordat je daar DVD's / Video's etc. van kunt downloaden?

Help anybody? :o

[Link niet meer beschikbaar]

Heb hem ook en heb er veel aangehad, heb die dvd ff keertje gekeken vervolgens lijst van oefeningen gemaakt en uitgeprint. Nu doe ik min 1x pw soms vaker dat hele rijtje van oefeningen icm soft tissue werk heb ik het gevoel dat het zeker helpt om blessures te voorkomen en sneller te herstellen.

Overigens vind ik zo'n dvd als dit eigenlijk wel de moeite waard om te kopen maar ja, shit kan je nergens aanschaffen zonder cc. Heb inmiddels wel wat anders van die knakker gekocht dus dat compenseerd :D

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Heb hem ook en heb er veel aangehad, heb die dvd ff keertje gekeken vervolgens lijst van oefeningen gemaakt en uitgeprint. Nu doe ik min 1x pw soms vaker dat hele rijtje van oefeningen icm soft tissue werk heb ik het gevoel dat het zeker helpt om blessures te voorkomen en sneller te herstellen.
Overigens vind ik zo'n dvd als dit eigenlijk wel de moeite waard om te kopen maar ja, shit kan je nergens aanschaffen zonder cc. Heb inmiddels wel wat anders van die knakker gekocht dus dat compenseerd :D

Hehe thanks!

Juh, 'k dacht hem eigenlijk ook te kopen, maar kon hem zo snel niet vinden. :o

Wel nice dat er meer mensen positief over zijn. :D
Ga hem meteen downen zodra 'k thuisben.

Terug
Naar boven