MuscleMeat

Mail gehad van BIGWEB

klempic

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
hey brothers,

toe net thuisgekomen doe ik ff mn pc aan en check mn hotmail. Zie ik opeens een mailtje van BIGWEB. Staat dat ze illegale software hebben gevonden op mijn computer en dat ik binnenkort gedagvaardigd word voor de kantonrechter of zo ??????

en er stond aan het eind van de brief: 'voor onduidelijkheden en meer informatie ga naar bigweb.nl '

Dit is toch onzin, ik bedoel ze kunnen miss mn IP adres checken maar mn gegevens als naam, adres enzovoorts niet, dan moeten ze bij @home langs. en die mogen geen informatie van clienten verstrekken aan derden.
wat denken jullie van dit? ik ben nogal pissed,ze moeten maar aan de deur komen stelletje fl**kers, ik heb niet een illegale games op mn pc alleen muziek

Wat denken jullie hiervan?

ik zou maar oppassen als ik jou was :(
zijn de afgelopen dagen al een paar mensen gepakt :(

Dat zuigt, ken een gozer die 160.000 euro moest dokken wegens al die warez op zijn pc.

Wuahaha, sorry neef, die komt van mij. :fart: Ik zei nog op msn tegen hem vraag het rond op dbb.com, ik dacht dat doet ie toch niet serieus. :roflol: :roflol: :roflol:

Stel dat dit geen grap was zou ik die mail als nog niet serieus nemen,
doen ze maar lekker via de post, ik heb gewoon niks gehad dan hoor :D

maaruh leuke grap dat wel :D

• Topic Starter Topic Starter
ik schrok me een hoedje?
Mo is die echt van jou? zag er nogal professioneel uit kwa taalgebruik en zinsconstructies :(

nee man zulke crap via email moet je nooit geloven

:d :d :d

Zo dom dat ik er wel om kon glimlachen. :)

Zijn dus die fake mailtjes, BIG kan in de nederlandse wetgeving niks uitvoeren, en bestaat alleen voor afschrikking.

:D hahahaaha op je hotmail adres, en dat geloof je :D :D

Lol ik kreeg hem ook en had net 2 dagen geleden alles geformateerd! Er stond dus nog niks illegaals op :D

Peter R de Vries. SUCK MY d*ck! :p

whahahaha er in getuind :roflol:

:roflol: wat zijn er toch veel pc n00bs :D Heerlijk :D

iets teveel taalfouten, trapte er niet in...
idee is leuk, maar even een paar verstuurd, zijn er vast die er wel intrappen

Wel echt slecht als je dat gelooft... :roflol:

Terug
Naar boven