Fitness Seller

makkelijk calorie behoeftes uitrekenen

Interessant.

2 methodes bij de een zou ik 3000 kcal meer moeten eten als bij de ander :S
beetje vaag

interessant maar het is van men's health en die kunnen ook vet in spier omzetten dus ik hou het bij de normale bmr berekening ;)

;edit; deze berekeningen kom je wel op meer website's tegen maar er zijn er idd slechtere

Laatst bewerkt:
Hahahaha, krijg bij beide rond de 3000kcal, als ik in real life onder de 3800 kcal kom val ik af, bij 4000kcal kom ik pas wat aan.

Lijkt me niet erg precies, helemaal als ik bij andere wel rond de 3800 terecht kom

de eerste methode is ook de methode die gebruikt wordt in de stickys he jongens...

De eerste methode geeft bij mij veel te weinig aan. De tweede komt veel dichter in de buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Oke niet helemaal accuraat dus. Miss voor mensen die beginnen wel een goede richtlijn!

Mwah, bij mij wel redelijk kloppend om eerlijk te zijn. Echter had ik wel 'sport dagelijks + lichamelijk werk'. Ik train 5, soms 6x per week, maar fiets ook naar mijn werk etc etc. Dus iedere dag ben ik wel in beweging. Het is eventueel een richtlijn voor beginners omdat die toch wel gainen, maar ze zullen ook snel een plateau kunnen raken, maar dat zouden ze dan zelf ook wel moeten begrijpen tegen die tijd.

Als je een goede manier nodig hebt, kijk in mijn handtekening. Daarmee kan je gewoon over de hele dag uitrekenen wat je nodig zou hebben. Best wel awesome.

bij de 1e, dus van harris en bennedict formule. ( staat ook in voedingsticky)

2550 kcal en ik moet 3000kcal eten om wat aan te komen

en de 2e,

2300 kcal en dan moet ik nog VEEL meer eten om aan te komen...

mja het is ook een schatting...

ik gebruik de 1e formule. ik denk ook dat die het meest gebruikt word...

Terug
Naar boven