Fitness Seller

makkelijke Pasta/zalmschotel

Anja H

Novice
Waardering
0
Benodigheden voor 1 persoon:

125 gram pasta
125 gram gesnipperde zalm
50 gram sminazie
1 theelepel paturain light.

Bereidingswijze:

Kook de pasta gaar, giet het af en zet terug op laag vuur. Voeg de spinazie, zalm en paturain toe en roer dit goed door.

Het is een simpele versie van een bekend italiaans gerecht alleen dan aangepast voor mijn wederhelft.

sminazie?

paturain?

Benodigheden voor 1 persoon:

125 gram pasta
125 gram gesnipperde zalm
50 gram sminazie
1 theelepel paturain light.

Bereidingswijze:

Kook de pasta gaar, giet het af en zet terug op laag vuur. Voeg de spinazie, zalm en paturain toe en roer dit goed door.

Het is een simpele versie van een bekend italiaans gerecht alleen dan aangepast voor mijn wederhelft.

Klinkt goed!:)
Bedoel je gerookte zalm?

ziet er goed uit! Binnekort ook effe maken.

Oftopic: waar recepten zijn....is Jerney te vinden;)

He Ectorob,
volgens mij lees jij alleen de recepten, maar je maakt ze nooit....:p
.....enne, jij hebt het op je werk zeker al net zo druk als ik!

Jij maakt die recepten voor me klaar toch? Jep..net zo druk als dat jij het heb...je werkt bij mij zeker:D Wctje opzoeken? LOL:D:D

Kleine tip maar Zalm en Spinazie (sminazie?) werkt toxisch in het lichaam!
Dus infeite een combinatie die niet zou mogen, alhoewel veel uiteinden het samen verkopen.

Ikzelf heb idd altijd enorm veel last van de maag en winderigheid als ik zalm en spinazie gegeten heb.

Kleine tip maar Zalm en Spinazie (sminazie?) werkt toxisch in het lichaam!
Dus infeite een combinatie die niet zou mogen, alhoewel veel uiteinden het samen verkopen.

Ikzelf heb idd altijd enorm veel last van de maag en winderigheid als ik zalm en spinazie gegeten heb.

Is idd toxisch ja. Natriumnogwat gehalte neemt dan teveel toe, infeite altijd het geval wanneer
je spinazie met iets eiwitrijks (zoals bijv ook ei!) eet.

Is idd toxisch ja. Natriumnogwat gehalte neemt dan teveel toe, infeite altijd het geval wanneer
je spinazie met iets eiwitrijks (zoals bijv ook ei!) eet.

lijkt me weer overdreven:rolleyes:, als je dit recept maar een paar keer per week eet zal er wel niet veel aan de hand zijn
klinkt wel lekker

ik vreet geen spinazie, maar zalm, pasta en kruidenboter klinkt erg goed :p

lijkt me weer overdreven:rolleyes:, als je dit recept maar een paar keer per week eet zal er wel niet veel aan de hand zijn
klinkt wel lekker

Ik zeg niet dat je er dood aan zult gaan, ik zeg dat het ongezond is. Toxische werking is bewezen! Een paar keer roken zul je niet aan sterven, wanneer je het iedere dag doet is er een verhoogde kans van wel.;)

Terug
Naar boven