MuscleMeat

Malay tiger trenacetat-250

Sleep a lot

Cool Novice
Waardering
1
Maatje van me heeft deze binnen en vroeg zich af of er iemand mee bekend was!

Exp. Datum 10/2017
Batch no. 1564/12

Alvast bedankt

image.jpg

250mg/ml Ace??

Maatje van me heeft deze binnen en vroeg zich af of er iemand mee bekend was!

Exp. Datum 10/2017
Batch no. 1564/12

Alvast bedankt

Vind ik leuk :roflol: dan weet ik waarschijnlijk wel wie jij en anders je maatke is :D

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Jep voor zover weet ik ook niet wat ik ervan moet geloven maar schijnt wel zo te zijn

schijnt dat vorige zomer de polen hier in de gym er goed op gingen, al hadden die van die mix producten..

Lekkere verzameling aan vage verhalen zo.

Ja heel raar, geloof er niks van 250mg/ml. Maarja, als de polen er lekker op gaan..... Hahaha.

Hahaha goede maatstaf, de Polen

ja die zitten hier in de sportschool ( stuk of 5/6) en heb dat van hun begrepen.. en nee ze probeerden niks te verkopen;p

Trenacetat van Malay tiger is voor zover ik weet alleen 150mg/ml.

heb zelf de sust en bold van malay tiger, maar is zeker g2g. paar mensen gebruiken het nu in hun prep voor de wedstrijden deze maand. alleen hebben hun ripped van malay dat is met 75prop 150 tren a 100 test p in een ampul.
het enigste klote is om alles uit een ampul te krijgen.

heb zelf de sust en bold van malay tiger, maar is zeker g2g. paar mensen gebruiken het nu in hun prep voor de wedstrijden deze maand. alleen hebben hun ripped van malay dat is met 75prop 150 tren a 100 test p in een ampul.
het enigste klote is om alles uit een ampul te krijgen.

whut prop en test p? oftewel 175 test p en 150 tren a. Beter gewoon losse vials, dan weet je iig zeker wat je neemt dan voorgemixte bende.

Terug
Naar boven