MuscleMeat

Mammoth 2500 gainer

Zeker weten banaan. Ideaal om in de blender nog een extra banaan aan je shake toe te voegen zonder de smaak te veranderen!

Wat een vraag, de een zegt chocola, de ander vanille... dit is toch puur eigen keuze ? Wij kunnen toch niet zeggen wat jij lekker vind?

Ik heb vanille :D

er is een nieuwe mutant gainer van pvl zou heel goed zijn. iemand ervaring mee:cool:

sorry moet mutant mass zijn de naam.men excusses:p

yowww
gij zegt da gij vanille smaak hebt e
ik ook maar pfff kvind toch nie zo goe ze maar hoeveel melk doe jij erbij of doe gij der iet anders bij ? want ik heb gelezen dat je er ook vruchtensap kan bij doen maar wa voor vruchtensap juist en isda tan wel goe van smaak ? want ik kvind echt nie goe :( want kwil rap nog wa kilo's bijkomen:)
laat mij keer iet weten cva yowwwww

Ik vind het een goede shake qua verhoudingen en smaak, alleen het lost nogal slecht op imo.

Mr Mike heeft helemaal gelijk. smaak staat ie ook bekend om geloof ik maar bij mij was het oplossen ook altijd probleem. dikke klont onder in de beker. maar die schep ik met een vork in mn mond en dan spoel ik weg. no problem.

als je een beetje geduld heb en een blender heb je er weinig last van

banaan en aardbei

choco..

Volgens mij had ik eens gelezen over zelf een weightgainer maken. Dmv brinta, whey, dextrose en melk ofzo? Iemand enig idee hoe je zelf een veel goedkopere goede weightgainer kan maken?

Zoals chino zegt kwam ik met 4 scheppen ook zeker niet aan de 100 gram met Mammoth. Maar als je een hoop suikers binnenkrijg van die gainer, kan je het nog beter zelf maken toch?

Terug
Naar boven