XXL Nutrition

Mammoth

Bertja

Novice
Waardering
0
Mammooth is een weightgainer met veel simpele koolhydraten, veelal suikers dus. Als je echt moeite hebt met eten en moeilijk bijkomt kun je het past pakken, maar ik raad je eerder de complex carb gainer van XXL aan of de rice&protein van Bodylab. Dat zijn weightgainer met vooral complexe koolhydraten en ook betere verhoudingen van de eiwitten, koolhydraten en vetten.

Mammooth is een weightgainer met veel simpele koolhydraten, veelal suikers dus. Als je echt moeite hebt met eten en moeilijk bijkomt kun je het past pakken, maar ik raad je eerder de complex carb gainer van XXL aan of de rice&protein van Bodylab. Dat zijn weightgainer met vooral complexe koolhydraten en ook betere verhoudingen van de eiwitten, koolhydraten en vetten.

mammoth is idd een weightgainer met veel simpele suikers, het heeft me wel geholpen, ik ben zeker aangekomen. Maar ik zou idd voor een variant kiezen met complexe koolhydraten;)

ik drink mijn eigen weightgainer na de training:
40-50gram brinta , 40-50gram waxymaize (of dextrose) + 10gram aminos. Half litertertje water erbij en wegzuipen.
Weightgainers zijn duur en soms ook nog vrij slecht qua kwaliteit (bv mammoth). Als je al perse een weightgainer wil (wat niet nodig is als je het eten op orde hebt!!!) kies van bv rice & protein van bodylab, of xxl complex carb gainer

Terug
Naar boven