XXL Nutrition

Manhunt 2001 John Cena

manoontje

JuicerShore
Elite Member
Waardering
5
Hey,

ik ben al een tijd op zoek naar een topserie die ik een flink aantal jaar terug op TV heb gezien. Kon er toen erg van genieten. Probleem is dat het zelfs op internet niet te vinden schijnt te zijn. Nou weiger ik dat natuurlijk te geloven, dus hoop ik dat een van jullie helden me kan helpen!

Het was iig een serie over 3 'jagers' incl . john cena die een x aantal zogenaamde vluchtelingen met paintballgeweren probeerden af te schieten op een open vlakte. Mooi concept toch. Wil de serie graag nog een keer met wat vrienden onder het eten kijken. De naam was iig Manhunt, en het is een serie uit 2001.

Als je de serie nog niet kent en iemand kan hem vinden raad ik het zeker aan hem even te checken ;)

This "reality" game show aired on UPN in 2001. Scandal erupted when ex-producer Bob Jaffe and contestant Jacqueline Kelly exposed that the show and its gameplay were rigged, with reshoots in Los Angeles staged to look as if they were still in Hawaii.

Niet het kijken waard.

Via nieuwsgroepen kun je hem zo binnen halen, alle EP's.
Torrent word al moeilijk zover ik nu heb gezien.

• Topic Starter Topic Starter
This "reality" game show aired on UPN in 2001. Scandal erupted when ex-producer Bob Jaffe and contestant Jacqueline Kelly exposed that the show and its gameplay were rigged, with reshoots in Los Angeles staged to look as if they were still in Hawaii.

Niet het kijken waard.

Hey Gouwetonny,

ik weet dat het een superslechte serie is, maar dat maakt hem niet minder mooi ;)
sterker nog de serie is fantastisch.

Thanks for the tip over nieuwsgroepen ga ik die nog even afstruinen

Terug
Naar boven