MuscleMeat

Manhunt Sjoerd van Keulen gaat doorrrrr

Wat heeft ie fout gedaan dan?

Heb het niet echt gevolgd, maar als ik het goed begrijp heeft deze meneer beslissingen genomen waarvan hij dat moment dacht dat het goed was en achteraf dus tegen bleek te vallen.
Snap niet wat hier zo schokkend aan is, zijn dingen die gebeuren.
Deed gewoon zijn werk.

Door zijn wanbeleid is een bank naar de knoppen en moet de belastingbetaler daarvoor opdraaien. Of is dat een misvatting?

Dat lijkt me een misvatting.

De transactie is door elke toezichthouder goedgekeurd en was in die tijd een prima acquisitie. Er was een collectief wanbeleid, daar iedereen dacht dat vastgoed alleen maar kon stijgen. Overigens heeft PF in het eerste jaar nog 85 miljoen winst gemaakt.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 22:09 ----------

Maar het is de schuld van de banken!!! Alle problemen waar we nu in zitten, het is allemaal de schuld van de banken en de bonuscultuur!!!! Vuile bankiers, zakkenvullers!

Heb het niet echt gevolgd, maar als ik het goed begrijp heeft deze meneer beslissingen genomen waarvan hij dat moment dacht dat het goed was en achteraf dus tegen bleek te vallen.
Snap niet wat hier zo schokkend aan is, zijn dingen die gebeuren.
Deed gewoon zijn werk.

Het ligt aan de hele sector, ze waanden zich allemaal godenzonen en gingen steeds grotere risico's nemen.

• Topic Starter Topic Starter
'Oud-topman SNS ondergedoken'

Oud-topman Sjoerd van Keulen van SNS Reaal is ondergedoken in het buitenland, meldt RTL Nieuws. Hij zou van de politie het advies hebben gekregen om zeker een aantal weken weg te blijven vanwege ernstige bedreigingen.

Veel mensen zien Van Keulen als de hoofdschuldige van het SNS-debacle.

Mikpunt
Na de nationalisatie van de bank was Van Keulen het mikpunt van scheldpartijen in sociale media. Van zijn huis verschenen foto's in sommige media. Mede daarom kreeg Van Keulen het advies om even te verdwijnen, meldt RTL Nieuws.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid zou geïnformeerd zijn over de bedreigingen. Die wil niets over de kwestie zeggen. Hij beschouwt die als een zaak van de lokale overheid.

De plaatselijke politie ontkent dat die de oud-topman heeft geadviseerd om te vertrekken.

http://nos.nl/artikel/475648-oudtopman-sns-ondergedoken.html

Terug
Naar boven