MuscleMeat

Mariah Carey Doet Beter Dan Elvis

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Mariah Carey heeft met haar 18e Amerikaanse nummer 1-hit Elvis Presley voorbijgestoken.

Haar nieuwste single 'Touch my body' is deze week binnengekomen op de 1e plaats van de Billboard Hot 100. Alleen de Beatles, die 20 tophits op hun naam hebben staan, gaan Carey nu nog voor.

De 38-jarige zangeres blijft bescheiden bij het nieuws. "Ik kan mezelf nooit vergelijken met mensen die niet alleen een revolutie in de muziek hebben veroorzaakt, maar ook de wereld hebben veranderd", zei ze. "Maar ik voel me wel heel opgetogen en dankbaar".

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Bron: TT

bah... en dan nog met zo'n liedje dat al even interessant klinkt als een lopend kraantje water :kots:

Elvis rules

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :P

Als ik ergens een hekel aan heb is het Mariah Carrey wel, arrogante trut.(sorry moest er even uit)

Geen wonder, hebben jullie et clipke wel gezien ?

1 van de geilste imo!

jullie kopen toch geen plaatjes omdat de zanger(es) er sexy uitziet zeker ???

Tja meer dan 500 miljoen verkopen (Elvis) of tussen de 100 en 200 miljoen (Carey) maakt wel duidelijk dat je tegenwoordig makkelijker op 1 komt.

Lekkere tet*en! Hmmm.

she sucks...

echt niet te doen...nr 1...pff dumbasses...

elvis is 31 jaar dood en hij kickt nog steeds mariah's ass...

ze heeft zelf nog niet één nummer dat kwalitatief het niveau van Elvis haalt...

een varken dat geslacht wordt kweelt mooier

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit bewijst dat er nog altijd superveel muziek gekocht wordt. Lekker downloaden dus.. maar geen nummers van Mariah Carey ... :(

*zucht*
Ik ga even wat Elvis opzetten, beur ik weer van op. :D

Terug
Naar boven