AndroidHealthClinic

Mark Wahlberg gespierd in film 'The Fighter'

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
geregisseerd door David O. Russell
met Christian Bale, Mark Wahlberg en Amy Adams

'The Fighter' vertelt het verhaal van "Irish" Mickey Ward (Mark Wahlberg), een vechter uit Boston die op het punt staat zijn handschoenen in de ring te gooien, als zijn halfbroer, voormalig bokser Dicky Eklund (Christian Bale), na een gevangenisstraf van vijftien jaar weer in zijn leven komt. Om weer met zichzelf in het reine te komen, helpt hij zijn halfbroertje door hem te trainen voor de kampioenschappen in de lichtgewichtcategorie

Moet in 2010 in de bioscoop komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Christian Bale is weer op de skinny-tour zoals in The Machinist..

? Is dat Christian Bale ???

Het is maar wat je gespierd noemt. Bale ziet er niet uit op die foto.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, hij speelt de magere broer van Mark Wahlberg in deze film. Kerel kan er goed gespierd uit zien in films als Batman en Terminator maar rollen als magere Hein neemt hij net zo serieus.. :D

Hahah! Wat een crackhoofd:roflol: Hij had al eerder in een interview aangegeven dat hij niet zo hield van al dat eten en trainen.

Maakt niet uit, Bale vind ik mwah, Mark is net wat beter. Hij ziet er alleen niet zo buff uit, dacht dat hij wel eens buffer is geweest?

ze hadden de rollen beter om kunnen draaien..

Voor Hollywood-begrippen is dit toch redelijk gespierd. Goede borstvorming en netjes droog. Beter dan Edward Norton in AHX in ieder geval. :p
Om koud te staan is het niet slecht, maar qua vet % niet veel lager dan 10%. Maar misschien is dat ook helemaal niet nodig voor de rol.

Lijkt mij niet echt gezond wat Bale doet.
Alhoewel wij eigenlijk het zelfde doen naar een wedstrijd:D

Whaha, die Bale. Niets gaat hem te ver. Wat een heerlijk toegewijd persoon is hij ook.

Weeee

Echt gezond lijkt me dat niet, elke keer je gewicht zo laten flippen...

En in American Psycho een vrij goed fysiek hebben. Goeie ecto-meso genen heeft ie.

Kijk al meer dan een jaar uit naar die film, wordt eens tijd voor een datum wanneer hij uitkomt.

Wahlberg was buffer tijdens zijn periode als ck model

en bale is ook al buffer geweest :roflol: al denk ik dat zijn gezicht daar al wel onder de make up zat

Terug
Naar boven