AndroidHealthClinic

Vaskoworld to Maskoworld🎡

  • Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 449
  • Weergaven 27K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Koolhydraten bestaan uit ketens van koolstof (C), waterstof (H) en zuurstof (O). Vandaar dat de afkorting CHO ook wordt gebruikt.
Bruce Campbell Hello GIF
 
Gaat kei goed hier!

Knieën doen weer enorm veel pijn. Van de week waren ze warm (ontsteking). De HA gebeld en aangegeven dat ik een echo wil en of een scan. Moet eerst langskomen...

Er valt niks te zien aan de buitenkant, maar als dat moet dan moet dat. Afspraak gemaakt.

Dag erna ziek geworden. Direct weer naar de HA gebeld. Bloed laten testen op reuma/artritis. Heeft de HA alleen de ontstekingswaarde laten testen en niet de reuma factor...

Ontstekingswaarde kwam uit op 87. Referentiewaarde is < 5. Maandag langskomen bij de HA.

Hele week niet getraind en amper bewogen. Het voedingsschema niet aangehouden en even focus op mijzelf.

Hopelijk geen artritis. Dan zie ik BB somber in...

Iemand bekend met goede gyms in Amsterdam Zuid?

Wil uit m'n werk sporten. Moet dan de ring op richting huis. Grote kans dat ik dan in de file sta... Dus trainen in de buurt van m'n werk is dan beter
 
Succes kerel, hopelijk is het niks ernstigs.

Qua gym ging ik wel eens naar Fitness365 in Zuid-Oost. Vlak bij de snelweg ook.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Vondel gym zuid is ook mooi. Misschien niet helemaal wat je zoekt maar wel een mooie gym :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Succes kerel, hopelijk is het niks ernstigs.

Qua gym ging ik wel eens naar Fitness365 in Zuid-Oost. Vlak bij de snelweg ook.
Ziet eruit als een goede gym. Hoe is het kwa drukte?

Vondel gym zuid is ook mooi. Misschien niet helemaal wat je zoekt maar wel een mooie gym :)

Te prijzig. Wel een mooie gym inderdaad!
 
Ziet eruit als een goede gym. Hoe is het kwa drukte?



Te prijzig. Wel een mooie gym inderdaad!
Goed te doen. Door de weeks en vooral in het weekend is het wel relaxed. Ligt alleen niet in zuid, maar zuid-oost. Je kan er ook een proefsessie doen. Qua apparaten ook wel wat variatie
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Bump!

Om het forum weer wat leven in te blazen, zal ik weer gaan loggen.

Tijdens de stilte zijn er heel wat zaken veranderd. Zowel privé als op het gebied van sport.

Check-in 30 september

Gewicht
Gemiddelde: 84,5kg

Voeding TD
Pro: 209g
Carbs: 193g
Fat: 52g

Voeding NTD
Pro: 214g
Carbs: 64g
Fat: 68g

Training
Frequentie: 5x per week
Rotatie: push, pull, legs, off, push, pull

Cardio & steps
Steps: 10k per dag
Cardio: 5x 30 min per week

Nog steeds knieklachten helaas. De laatste weken/maanden is het erger geworden.

Plan is op nog een paar weken de cut door te trekken, om vervolgens een goede bulk neer te zetten.

Heb nooit een goede bulk gehad, altijd de vicieuze cirkel van cutten > veel honger > bulk verpesten > cutten. Ik had meer massa kunnen bouwen door de bulk goed aan te pakken en niet steeds te cutten.

It is what it is. Tijd voor verandering
 
Heb nooit een goede bulk gehad, altijd de vicieuze cirkel van cutten > veel honger > bulk verpesten > cutten. Ik had meer massa kunnen bouwen door de bulk goed aan te pakken en niet steeds te cutten.
Herkenbaar gl.
 
Welkom wat zijn je doelen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ga je nog kuren?
 
Succes :flex:
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Welkom terug!
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Ook wel in.
 
Back
Naar boven