MuscleMeat

MassFX + Hyperdrol

krazyd

Novice
Waardering
0
Hey,

ben nieuw op dit forum en was even aan het rondkijken voor posts m.b.t. de stack: "Mass FX + Hyperdrol". Ik train reeds een jaar en heb buiten NO-Xplode geen ervaring met supps. Ik heb NO-Xplode de voorbije 2 maanden gebruikt met een maand rust achteraf (geen supps/enkel Whey Protein/DextroJuice na training). Nu hebben kameraden mij Mass FX + Hyperdrol aangesmeerd. Zij zitten nl in het leger en krijgen daar de meeste supps tegen spotprijzen. Nu heb ik een paar vraagjes ivm deze stack:

1) op verpakking staat 4 caps/dag van elk , telkens bij het eten (ochtend/middag/avond en voor slapen) Neem ik deze gelijktijdig in? of kan ik ze beter wat spreiden?

2) ik neem sinds half jaartje Whey protein en dextrojuice na de training, en nog eens whey protein bij het ontbijt. Dit hou ik toch zo? moet ik toch niet veranderen?

3) En laatste vroeg ik me af of het nodig/verstandig is om er eventueel nog een pre-workout supp bij te nemen (zoals bv NO-Xplode).

Mvg, krazyd

ik persoonlijk geloof helemaal niet in dat soort dingen.. :S

1) beste is verspreiden ja
2) Uiteraard kan je daar gewoon mee doorgaan
3) Zou je kunnen doen, Want Mass fx En hdx2 geven je vooral meer kracht en een pre-workout supplement gaat er prima bij

Geld verspilling ken genoeg mensen die het geprobeerd hebben hier in de gym , Libido werd wat beter en ze hielden wat meer vocht Vast thats it . alsje daar 100 euro voor over heb ;D
steek je geld beter in eiwit of echte steroids

Suc6 er mee

Terug
Naar boven