MuscleMeat

Massgainen

nopainnogain2

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
hallo

binne enkele weken begin ik met men sups
, kwou deze winter gaan voor =
bold met test en evt sust eerste 2-3 weken

vorig winter was het tren test , was super mooi droog bijgekomen
kwaliteit ! ben nu 5-6 jaar bezig , is geen hobby maar levensstijl geworden !
kzou graag willen weten hoe k het beste zou knne aanpakken ?
dankuwel alvast groetjes

Massa pakken met boldenone kun je vergeten

Hoezo? Als hij dat hongergevoel krijgt kan je mooi aankomen hoor, mooie ronde schouderkoppen krijgen en aders die er uit komen

Wat heeft ronde schouderkoppen en aders krijgen met massa te maken. En als je aas moet nemen om honger te krijgen kun je beter stoppen.

Met bold kun je zeker wel massa pakken!

Ik geef nog wat extra voordelen aan pharma

Ik zou ook niet voor bold gaan qua massa..
tren of deca zou ik aan gaan denken ;)
oh en high test natuurlijk

Ik hoef geen voordelen te horen lol ik praat uit ervaring. Wil je massa dan pak je deca, dbol, oxy, tren. En geen bold

• Topic Starter Topic Starter
Deca is veel vocht vind k hb k al paar jaar geleden gedaan , ws gans opgeblazen , kwil zuiver bijkomen, daarom dacht ik aan bold , khb het nooit geprobeerd , drm dat k het vroeg mensen , en doseringen?

Ik vond bold lekker op 800mg/week. Het aromatiseert maar heel lichtjes dus vocht/vet van bold zal verwaarloosbaar zijn. Daarom zal de meeste gain VVM zijn.

Ja k dacht ook van 600-800 per week en 500-750 test en eerste 4 weken dbol als kickstart of oxy?

500 test
400 deca
400 tren

klaar.

Ja k dacht ook van 600-800 per week en 500-750 test en eerste 4 weken dbol als kickstart of oxy?
Ik zou daarnaast misschien niet mast of provi pakken.
Qua kickststart is een winny/anavar/tbol natuurlijk het schoonst. Oxy en dbol zullen je ook wat vocht geven.

Neen tren gaat het ni worde heb het vorig winter genomen ,, deze winter eens iets anders ..nog een vraagje khb test prop nog vr 4-6 weken , khad di gekregen is wel vervallen 2-3 jaar ,, weggooien?

Ik hoef geen voordelen te horen lol ik praat uit ervaring. Wil je massa dan pak je deca, dbol, oxy, tren. En geen bold

De voordelen zijn ook niet voor jou maar voor ts, en gelukkig ben je de enige die uit ervaring spreekt.

Vroeger had je nog de echte ganabol, 50mg per ML , en goed ging je er op!!

Terug
Naar boven