AndroidHealthClinic

Masteron beinvloedt de groeischijven niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

harm3

Novice
Waardering
0
Als ik het dus goed begrijp is masteron een van de weinige kuren dat je groeischijven niet toe ramt???
drostanolone propionaat(masteron) is een derivaat (afgeleide) van DHT (dihydrotestosteron), en aromatiseert daarom niet naar oestrogeen.
En ik heb gelezen dat oestrogeen de oorzaak is van de groeischijf beivloeding.
Dus klopt mijn stelling dat masteron veilig is op dat gebied?

je bent te jong,waarom zou jj daarover druk maken.Als het zover is ben je uitgegroeid

ja groeischijven... dat is waar je je zorgen om moet maken als je op jonge leeftijd hormonen in je lichaam pompt... :rolleyes:

ook geen extra oest als je stopt met gebruik van masteron ?

edit :
Drostanolone is not a drug that requires the use of alternate drugs. People with a tendency for hypertension may want to take the necessary precautions, but drostanolone does not aromatize at any rate making the use of anti-estrogens irrelevant, both during a cycle to prevent side-effects as post-cycle to boost natural testosterone (E.g. Clomid). There is simply no need for alternate drugs and because its an esterified injectable there is no hazard to the liver worth mentioning either.

Ik ben totaal niet van plan te kuren, Een vriend van mij wel.
Dus wat is jullie conclusie?

weet je wat het is..... Er worden hier zo veel vragen gesteld voor "een vriend" dat het niet meer geloofwaardig is.

of woont hij in een grot en heeft hij geen internet?

Ik ben totaal niet van plan te kuren, Een vriend van mij wel.
Dus wat is jullie conclusie?

je vraagt voor groeischijven dus je ''vriend'' zal ook niet oud genoeg zijn.
conclusie. gewoon niet doen.

maarja wij kunnen alleen tips geven
onze tip : niet doen
ja ik spreek hier voor alle :p

mee eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven