Fitness Seller

masteron in eerste kuur??

stiffmeister

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heb (nog) geen ervaring met as en heb na een weekje lezen op dit forum
besloten om er nog effe mee te wachten tot ik wat meer met as vertrouwd ben. ga me eerst bezighouden met het op punt stellen van voedings en training schema en daarna zien we wel...

toch deze vraag: in een van men eerste post vroeg ik om een kuurtje samen te stellen met datgene wat ik reeds liggen had en toen werd me afgeraden
om masteron in een eerste kuur te gaan gebruiken,
waarom? en wat is en doet masteron precies

groetjes,

Masteron is een slechte keuze..het is namelijk heel moeilijk te krijgen.En wat er te krijgen is is vaak vervalst.

Groet,

Levrone@

• Topic Starter Topic Starter
oke, zal dit onthouden...

ik zie geen probleem met masteron in je eerste kuur......maar de vraag is zoals er al gezegd is of je echt spul krijgt

4cc

Welk merk heb je vraag ik me dan af? Australian Pacific?

als je de echte masteron hebt mag je in je handjes knijpen!
tis een kort werkend goedje dat veel wedstrijd BBrs gebruiken om extra hard te worden.
gewoonlijk om de dag 100mg injecteren.
het is erg anabool en houd weinig vocht vast.
als eerste kuur kun je het gebruiken, maar ik zou voor andere lang werkende testo,s kiezen de eerste kuur.
als de houdbaarheidsdatum nog een paar jaar te gaan heeft zou ik het over een paar jaar gebruiken als je een x helemaal ripped wil worden voor de zomer.

ik heb masteron van syntex??

Masteron wordt vervaardigd door o.a Syntex,Sarva-Syntex / Cilag,Shionogi,Cassenne.

Het kan zijn dat het een echte versie is, maar daar zou ik niet teveel op rekenen.Masteron is tevaak genept, ik heb het vaak genoeg proberen te kopen..Maar aan echte heb ik niet aan kunnen komen..Terwijl ik aan alles kan komen (real) :D

Groet,

Levrone@

Oke? Post Wel Eens Een Foto........
Grtz..

Masteron is gewoon te krijgen van Australian pacific,maar hoe de kwaliteit is weet ik niet heb het niet zelf gebruikt maar heb van andere gehoord dat het goed is.

Yep, dat klopt (50 mg/ml in 10 ml vial met hologram sticker ) Australian Pacific levert ze ook.

Groet,

Levrone@

Terug
Naar boven