XXL Nutrition

masterone

Gymboy

Cool Novice
Waardering
0
Nu heb ik al even opzoekwerk gedaan voor masterone?
Er wordt verteld dat je er een relatief laag vetpercentage moet hebben voor echt effect te zien. Nu was mijn vraag of iemand daar al ervaringen mee heeft. BTW het mijne is12%

zoeken op masteron

Het heeft ook wel effect met een BF tussen de 10 en 15%. Want het helpt ook goed met vet verbranding (oestrogeen blokking en andere DHT eigenschappen)
Maar de enorme hardheid is pas goed zichtbaar bij een bf van 10 en onder

Laatst bewerkt:
Kerel ik ben nu bezig met masteron in mijn cycle je kunt mss m'n laatste twee updates is lezen want dan begon de mast in te kicken. Ik zit zelf met een vetpercentage rond de 12% volgens de elektronische meter en heb wel degelijk effect van de masteron...

Heb het ook wel eens gebruikt bij een BF van 15% ipv winstrol.
Ging er wel goed op, mijn Bf daalde zelfs tot 8,5%, natuurlijk icm een dieet.

hitman zei:
Heb het ook wel eens gebruikt bij een BF van 15% ipv winstrol.
Ging er wel goed op, mijn Bf daalde zelfs tot 8,5%, natuurlijk icm een dieet.

Hoeveel gebruikte je 100 mg ed?

masteronis zkr goede shizzle...vind lage vet% beetje overdreven...dan zou dit ook moeten gelden voor winny,var etc...
Leuk spul, wordt er hard van, krachttoeneme en geen last van je gewrichten...
50-75mg ED is wel goede dosis...

Masteron is lekker, Masteron maakt je knoerthard! :D

Ik begon ermee op 300mg/week maar schroefde de boel op naar 500mg/week (2005). Ik zat toen op ene percentage van 12% ongeveer en ging uiteindelijk naar iets onder de 10 zonder streng dieet.
Dat Masteron alleen helpt als je echt laag in je vet% zit is onzin; zet Masteron langer en hoger gedoseerd in en je gaat als een speer.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor jullie reacties

zo te lezen heeft masteron net zulke type eigenschappen als winstrol. Wat zijn dan de merkbare verschillen tussen deze twee? Welke zouden jullie de voorkeur geven en waarom? Winstrol vind ik heerlijk spul, krijg er alleen veel last van in de gewrichten, maar bij masteron is dit dus niet het geval? En masteron geeft ook zo'n krachttoename?

3kneedead zei:
zo te lezen heeft masteron net zulke type eigenschappen als winstrol. Wat zijn dan de merkbare verschillen tussen deze twee? Welke zouden jullie de voorkeur geven en waarom? Winstrol vind ik heerlijk spul, krijg er alleen veel last van in de gewrichten, maar bij masteron is dit dus niet het geval? En masteron geeft ook zo'n krachttoename?

Masteron maakt je veel harder en droger dan Winstrol.
Je krijgt geen last van je gewrichten en over krachttoename kan ik niks zeggen.

sides van masteron?
drukt het op de prostaat, krijg je er acne van etc...

Ik ben nu zelf aan het einde van mijn tweede week masteron. De verlaging van het vetpercentage is niet te merken aan de elektrische vet%meter. Toch beginnen meer en meer mensen te zeggen dat ik scherper sta.

@ Dbc en hitman: hoe lang duurde het bij jullie dat er een werkelijke afname van het vet% was?
Ik zit nu op 100mg EOD zou ik deze mogen uppen naar bv. 150 EOD of is dat wat veel voor een beginnelingetje? Ik merk wel dat ik er wat meer puisten van krijg maar dat kan me gestolen worden. Trouwens het valt eigenlijk al bij al heel goed mee zeker voor de verschillende middelen die ik allemaal gebruik.
Je kuurt toch om een beest te worden niet om een mooie gave huid te krijgen?!!!

Terug
Naar boven