MuscleMeat

Matroesjkas II

kane

Huge Freak
Waardering
541
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Wie van de Belgen kijkt er ook uit naar het vervolg? Ik vind dit zowat de enigste goede serie van vlaamse bodem.

Op dinsdag 7 oktober om 21.45 gaat bij vtm een gloednieuw seizoen van Matroesjka's van start.
In de eerste aflevering zien we hoe de Antwerpse vrouwenhandelaars Ray Van Mechelen en Eddy Stoefs na drie jaar uit de gevangenis vrijgelaten worden. Ze ontdekken dat hun voormalige zakenpartner, Jan Verplancke, met al hun spaargeld naar Thailand is vertrokken. Ze reizen naar Pattaya. Verplancke is echter niet van plan om hen zomaar terug te betalen. Hij biedt hen Thaise meisjes aan als zoethoudertje.

Gastacteurs Aflevering 1: Sahajak Boonthanakit, Thanita Jirapanich, Cholamark Ta Chiengtong, Sunon Watchravorkarn, Victor Panfilov, Igor Portanenko, Shan Ariabod, Liudmila Anton, Oleksii Kucherchuk.

http://www.youtube.com/watch?v=eMqhm17unOY

Ben benieuwd of het eve goed zal zijn als het eerste seizoen. :cool:

Allrighty!!!!! :thumbs:

ik heb het eerste seizoen zelfs nog niet gezien :$

I know, shame on me :$

Topserie,kep de eerste binnen 2 dagen gezien

heb S2 l gezien, leuke wendingen, goede humor weer

lang naar uitgekeken was zelfs aan het overwegen paar maanden terug om er speciaal prime voor te nemen :D

Daar hebben ze ook lang over gedaan, de 1ste reeks dateert alweer van 2005.

is de eerste serie nog ergens verkrijgbaar? zowel legaal als minder legaal?>

alle 2 de seizoenen al gezien, vond het 2de wat minder, was wel leuk met de 2 thaise meide en die boeren :p

Terug
Naar boven