AndroidHealthClinic

Max. aantal weken op primo?

MonoC

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Hi all,

Nu 14w met primo bezig, 600mg pw. En 250mg test pw.
Gaat super eigenlijk :) nergens last van, hopelijk blijft dit zo :D
Ik was van plan om te stoppen en nu nog 2 weken test prop te zetten voor mn nakuur, maar eigenlijk wil ik het liefst nog even verder op primo.
Enig idee wat hier het max. aantal weken zou zijn (als dit er al is) om primo te gebruiken? Als ik volgend jaar april terug wil kuren, zou het nu mss wel aangeraden zijn om te stoppen?

als je in april weer on wilt gaan dan zou ik binnenkort wel stoppen ja, verder geen max op primo, hoe langer hoe beter ;)

Je kan er nog 6 weken bijknallen als het nog de moeite loont,dan off gaan nakuren en bloedwerk.Kan je normaalgezien in April terug knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Je kan er nog 6 weken bijknallen als het nog de moeite loont,dan off gaan nakuren en bloedwerk.Kan je normaalgezien in April terug knallen!

Als ik nu nog 6 weken doe en derna een nakuur aanplak van een goei 7 weken kom ik in totaal op 27 weken. Dan zijn we al begin december. 4 maand off van zo'n lang kuurtje?? Da zal een beetje te kort zijn vrees ik, meten is weten natuurlijk, maar toch.

Veranderen doe ik nog steeds, eig meer dan in het begin... Daarom zou ik het zonde vinden nu te stoppen.
Kan nu uit eigen ondervinding wel bevestigen dat je primo hoog en lang moet gebruiken :D

Veel vvm mee gepakt ?

Ong. een 5kg (voorlopig). Je ziet er idd gewoon beter uit door de primo.
Harder, droger en ronder, terwijl ik eig. niet zo droog sta :D

langer kuren betekent niet altijd langer herstellen

Ik ga nog 2 weken verder met primo, maar in plaats van 1ml test e te zetten pw ga ik 1ml test p zetten eod (heb nog wel een vial test e, maar dit is 10ml en zolang ga ik niet meer on:))
Wat denken jullie? Test = test.

Ik ga nog 2 weken verder met primo, maar in plaats van 1ml test e te zetten pw ga ik 1ml test p zetten eod (heb nog wel een vial test e, maar dit is 10ml en zolang ga ik niet meer on:))
Wat denken jullie? Test = test.

Denk dat je er nog harder van word in het gunstigste geval.

Hou jullie op de hoogte ;)

Terug
Naar boven