MuscleMeat

mct olie? wie verkoopt het nog?

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
ik had het een tijdje geleden bij xxlnutrition gekocht maar zag dat ze het niet meer in hun assortiment hebben. Ik zit nu low carb en wil wat mct olie hebben voor de training voor directe energie. Waar kan ik dit kopen.

Karma voor het goede antwoord!

natural health company

ook online te koop... zoeken op MCT olie

Wat is de precieze werking van deze olie? Een medewerker van NHC wilde mij dit ook laatst aansmeren:).

zijn wij even snel met reageren zeg..:D

iets met energie en vetverbranding..

• Topic Starter Topic Starter
zijn meer leuke dingen te koop daar he ;)

ik heb onlangs al besteld in Amerika maar was vergeten MCT te kopen ;)

Maar ik heb het net besteld bij NTC. Die hebben tegenwoordig ook een webshop. Kon alleen maar rembours kiezen als betalingsmethode. Echter, er werden geen rembourskosten berekend :p

Maar karma voor de goede bedoelingen ;)

maar werkt het ook? Die olie dan he?

• Topic Starter Topic Starter
maar werkt het ook? Die olie dan he?

ik zit nu low carb in mijn cut en haal mijn energie voornamelijk uit vetten. Een beetje keto-dieet. Dus ik neem MCT olie voor mijn training omdat deze direct energie leveren zodat ik nog redelijk kan knallen in de gym. Eens in de 3 a 4 dagen refeed ik een maaltijd met carbs. Het vet gaat er lekker vanaf.

Volgens mij verkoopt MDY het ook.

ik zit nu low carb in mijn cut en haal mijn energie voornamelijk uit vetten. Een beetje keto-dieet. Dus ik neem MCT olie voor mijn training omdat deze direct energie leveren zodat ik nog redelijk kan knallen in de gym. Eens in de 3 a 4 dagen refeed ik een maaltijd met carbs. Het vet gaat er lekker vanaf.

hoelang ben jij al niet aant cutten nu? :eek:

Jonathan op de Mariastraat in centrum Utrecht!:) (vitamins and more)

Terug
Naar boven