MuscleMeat

MDF/MDS files

Peppino

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Mijn vraag luidt: hoe krijg je meerdere mdf/mds files werkende op 1 dvd?

ik wil wat spullen bij elkaar gooien ivm mijn nederlanderschap :D het is toch zonde om voor elke file een aparte dvd te gebruiken die je voor een groot deel leeg laat? ;)

Peppino zei:
Mijn vraag luidt: hoe krijg je meerdere mdf/mds files werkende op 1 dvd?

ik wil wat spullen bij elkaar gooien ivm mijn nederlanderschap :D het is toch zonde om voor elke file een aparte dvd te gebruiken die je voor een groot deel leeg laat? ;)

Gewoon converteren naar DVD formaat en dan samen gooien?

wat bedoel je? gewoon niet branden als image, maar branden als file...

ligt eraan wat je er mee wilt doen. Zijn het bijv games en divx films. Lekker in mds formaat laten en de verschillende mds bestanden samen op een dvd branden als een data dvd.

Wil je niet het mds bestand hebben, maar de bestanden in die image file ( want dat is het ) open dan het mds bestand met daemon tools, kopieer de bestanden naar een map op je hardeschijf. Doe dat met alle mds bestanden die je wilt gebruiken, en brand al die mappen op een schijfje.

• Topic Starter Topic Starter
Gunsy zei:
ligt eraan wat je er mee wilt doen. Zijn het bijv games en divx films. Lekker in mds formaat laten en de verschillende mds bestanden samen op een dvd branden als een data dvd.

Wil je niet het mds bestand hebben, maar de bestanden in die image file ( want dat is het ) open dan het mds bestand met daemon tools, kopieer de bestanden naar een map op je hardeschijf. Doe dat met alle mds bestanden die je wilt gebruiken, en brand al die mappen op een schijfje.

ik heb bijv. black & white 2... zijn 4 cd's dacht ik ( 4 mds bestanden dus). Kan ik die dan zonder probleem (zonder gedonder afspelen dus) in 4 mappen zetten op 1 dvd?

Je kan ze ook gewoon alle 4 op een dvd branden ALS mds bestand, dus niks wijzigen, dan moet je alleen bij het installeren steeds een ander image file selecteren.

Maar je kan ze ook allemaal uitpakken naar 1 map, die dan op de dvd branden en dan vanaf die dvd installeren.

Brand ze op dvd en brand er gelijk daemon tools bij. Bij meerdere spellen op 1 DVD gewoon images laten en dan bv Sr7stop of antiblaxx erbij op branden.
Dan iedere keer een andere image mounten

Ik brand het zelf meestal als mds bestand. Maar de bestanden in het mds bestand kopieren, en die branden werkt ook. Het kan dus gewoon allebei.

Mark NL zei:
Je kan ze ook gewoon alle 4 op een dvd branden ALS mds bestand, dus niks wijzigen, dan moet je alleen bij het installeren steeds een ander image file selecteren.

Maar je kan ze ook allemaal uitpakken naar 1 map, die dan op de dvd branden en dan vanaf die dvd installeren.
Dat gaat niet werken, tijdens het spelen van het spel moet de cd met bestanden aangesproken kunnen worden, dus een image heb je niks aan.

Peppino zei:
ik heb bijv. black & white 2... zijn 4 cd's dacht ik ( 4 mds bestanden dus). Kan ik die dan zonder probleem (zonder gedonder afspelen dus) in 4 mappen zetten op 1 dvd?
Lijkt me een geweldig spel, ik heb hem zelf ook, maar zit met een vaag videoprobleem, van alles geprobeerd, maar ik blijf een soort van vierkant in het beeld houden waarvan de resolutie wel 16 kleuren lijkt.

Centaur zei:
Dat gaat niet werken, tijdens het spelen van het spel moet de cd met bestanden aangesproken kunnen worden, dus een image heb je niks aan.

dat kan wel degelijk werken. Je laad gewoon de image als virtuele drive als je dat spel wilt spelen.
Doe ik zo al tijden met spellen, ik brand ze nauwelijks maar laat de images gewoon op me pc staan.

Centaur zei:

juistem!!!

Centaur zei:
Lijkt me een geweldig spel, ik heb hem zelf ook, maar zit met een vaag videoprobleem, van alles geprobeerd, maar ik blijf een soort van vierkant in het beeld houden waarvan de resolutie wel 16 kleuren lijkt.

het is idd een erg leuk spel :) ik word er alleen telkens uitgegooid op een bepaald punt in t spel :S zal ook wel met video te maken hebben aangezien ik een minstens 2 jaar oude trage geforce heb

Gunsy zei:
dat kan wel degelijk werken. Je laad gewoon de image als virtuele drive als je dat spel wilt spelen.
Doe ik zo al tijden met spellen, ik brand ze nauwelijks maar laat de images gewoon op me pc staan.

Klopt! alleen moet je als het spel om een andere CD vraagt even 'uit' het spel gaan dmv bv de windowskey toets of alt-tab. Dan unmounten en weer mounten.
Vaak zijn toetsen aanwezen voor een spel en doen bv de alt of tab toets het niet, dan ben ik blij dat ik de windows-key heb ;)

Mdf/mds

Ik heb hier een mds file van het spel The Movies
maar als ik die op dvd zet en ik wil het spel doen (trouwens ik doe het via Alcohol trail v...) zegt ie; pleas insert the The Movies dvd

marr dat doe ik ..... wat moet ik doen??? ??? ??? ??? ??? ???

de nfo lezen !!
Install notes:
~~~~~~~~~~~~~~
1) Unrar
2) Burn or mount
3) Install using this serial:
4) Copy the crack from the DEViANCE dir on DVD into game dir
5) Play!

Centaur zei:
Als je dat niet eens snapt, dan heeft uitleggen geen zin meer.

Train je ook? Of kom je hier alleen maar over spellen kwebbelen?

:roflol: zitten hier mensen die ook trainen dan? cool :D er zou eens een sectie moeten komen over training en voeding enzo :)

Centaur zei:
Als je dat niet eens snapt, dan heeft uitleggen geen zin meer.

Train je ook? Of kom je hier alleen maar over spellen kwebbelen?

Zeker snap ik dat maar ik heb hem op dvd staan maar dan zegt hij dat hij het niet doet:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: weet iemand wat ik moet doen ??? ??? ??? ??? ??? ??? :help: :help:

Terug
Naar boven