AndroidHealthClinic

Me eerste kuur.

sven72

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Na aardig wat research op alle forums te hebben gedaan ben ik tot de conslusie gekomen om een kuurtje te gaan gebruiken.

Mijn gegevens:

leeftijd: 22
Lengte: 1.82 ( ja ik ben niet zo groot )
gewicht: 80 KG
vetpercentage: 11%

Ikzelf dacht aan een 8 weken durende kuur Testosterone enanthate 250MG

Dus in principe 375 mg per week.

Moet ik hierbij ook nog dianabol gebruiken??

hopelijk kan ik hier verder geholpen worden.:)

Laatst bewerkt:
denk dat je beter e/w 500 mg kan zetten voor 10 weken.
zelf zou ik wel een kickstart gebruiken maar omdat het je 1e kuur is zijn daar de meningen over verdeeld hier..

nolva nakuren 4 weken e/d 20mg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens mij kan je nog gainen zonder steroïde, maar dit ter zijde.

Dianabol hoeft niet. Test verlengen naar 10 weken.

Vergeet de nakuur niet.

Is het verstandig om de Test te verhogen naar 500 MG e/w of kan ik beginnen met de 250MG e/w ??
En dan doe ik die 10 weken kuur

beter pak je 500 kerel, 250 zonder iets erbij zal wss een tegenvaller zijn mbt je verwachtingen van AAS, en dan wil je alleen maar zsm een 2e kuur beginnen.

10 weken 500mg EW en 4 weken nolvadex op 20mg als nakuur beginnende 2 weken na je laatste prik.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
beter pak je 500 kerel, 250 zonder iets erbij zal wss een tegenvaller zijn mbt je verwachtingen van AAS, en dan wil je alleen maar zsm een 2e kuur beginnen.

10 weken 500mg EW en 4 weken nolvadex op 20mg als nakuur beginnende 2 weken na je laatste prik.

succes!

Hierbij ga ik dan wss toch voor de 500mg e/w ja.

Ik heb ook van een vriend van mij vernomen dat
Xpand ( pil ) ook aardig goed werkt voor spieropbouw, maar ik kan hiervan niets op het internet vinden, iemand ervaring??

xpand is volgens mij geen aas maar een supplement

Laatst bewerkt:
Xpand is een pre workout..!!

@ unstoppable..

Valt 250 mg zo erg tegen dan ?

je wilt gewoon dat je eerste kuur een fatsoenlijke is want dan reageer je nog supergoed op de AAS. en je verwacht er ook veel van en dan kan het gewoon een tegenvaller zijn als je niet de kracht/gewicht gains maakt die je wil maken en dan ga je alleen maar sneller beginnen aan een 2e kuur.

daarbij is 500mg helemaal niet extreem ofzo, van sides heb ik tenminste op deze dosis 0,0 last.

denk er goed over na gast en laat je niet iedere keer als iemand wat anders zegt beinvloeden, probeer zelf te beredeneren.

500mg per week is heel goed te doen voor de eerste x
eventueel een kickstart met dianabol en knallen maar
hier ga je heel tevreden over zijn.

je wilt gewoon dat je eerste kuur een fatsoenlijke is want dan reageer je nog supergoed op de AAS. en je verwacht er ook veel van en dan kan het gewoon een tegenvaller zijn als je niet de kracht/gewicht gains maakt die je wil maken en dan ga je alleen maar sneller beginnen aan een 2e kuur.

daarbij is 500mg helemaal niet extreem ofzo, van sides heb ik tenminste op deze dosis 0,0 last.

denk er goed over na gast en laat je niet iedere keer als iemand wat anders zegt beinvloeden, probeer zelf te beredeneren.

Duidelijk :)

Terug
Naar boven