MuscleMeat

Medische steroiden

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Vraagje,

Waarvoor worden steroiden in de medische wereld gebruikt? En wat is het verschil in gebruik door bodybuilders en gebruik door artsen op patienten? Krijgen patienten net als bodybuilders ook een kuur? Verder wat betreft de sides, een arts kan met medische kennis zijn patient steroiden toedienen, maar de sides zijn er altijd voor het menselijk lichaam. Gebruiken patienten dan ook Nolvadex en eventueel anti-oestrogeen? Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat aan Insuline risico's zitten, hoe zit dan met bijvoorbeeld suikerpatienten? Verder, worden steroiden ook illegaal gesynthiseerd, of uitsluitend gestolen uit de farmacie/meegebracht uit 't buitenland?

Verder graag wat info gewenst welke roids (test, deca, dboll, winny etc) voor welke patienten en welk doel worden gebruikt.

er zijn verscheidene posten te vinden waar de doeleinden van verschillende steroiden aangehaald worden..(search)

patienten krijgen ook kuren idd..maar vaak is dit veel langer dan de gemiddelde BB kuur. vaak 6 mnd

het grootste verschil zit metname in de dosering en het stacken van diverse middelen..dat wordt niet gedaan wanneer er wordt voorgeschreven..althans..ik ben het nog niet tegen gekomen.

nolvadex en andere anti estrogens worden voorgeschreven aan vrouwen met borstkanker!

Mijn pa is verpleger en heeft zo`n medicijnenboek.
Staan hele ruime beschrijvingen bij! Stanozolol en test, deca, het staat er allemaal in...

Terug
Naar boven