MuscleMeat

meer groeihormoon?

tommy123

Cool Novice
Waardering
2
Ik vraag me af of mensen die van nature snel zweten (dus een hogere lichaamstemperatuur hebben) een hoger groeihormoongehalte hebben dan mensen met een lagere lichaamstemperatuur...?Ik heb al verschillende zaken gelezen over het verband tussen temperatuur en groeihormoon maar een echt antwoord op deze vraag heb ik nog niet gevonden.

Ja, dat ergogenics is wel interessant.

Maar ik voel me echt ongemakkelijk als ik het te warm krijg. Dus trek altijd een shirtje uit.

dus als ik het goed begrijp. warm aankleden tijdens de training = anaboler?

• Topic Starter Topic Starter
Warmer aankleden zou voor meer groeihormoonafgifte zorgen maar het lijkt mij niet echt gezond in verband met oververhitting...

er zijn natuurlijk grenzen maar van een extra shirt of een hemd onder je shirt raak je niet meteen oververhit, terwijl het wel je lichaamstemperatuur flink kan verhogen.

ik zal eens een proefje starten voor mijzelf. ik trek een hemd onder mijn t-shirt aan :) kijken hoe me gains gaan :D

Sinds ik in een trui train, maak ik de gains van m'n leven!

Of gewoon buiten in de zomer in de zon trainen. Vandaar dat al die Amerikanen in de gevangenis zo breed zijn...

Zo'n hogere lichaamstemp. is denk ik puur gebaseerd op het feit dat je lichaamsprocessen zich dan sneller voltrekken. Een tijdelijk tikkie hogere stofwisseling ofso.

Ja, ik vraag me af hoe die gasten zo breed worden en blijven. Je krijgt toch sowat niets te eten in jail?

Klopt denk ik wel om met een trui te trainen.
Als ik dit doe, dan transpireer ik meer doordat ik het warmer heb,
dan verhoogd mijn stofwisseling dus ook.
Maar om hier conclusies uit te trekken over hormoon-stofwisseling???

Zo'n hogere lichaamstemp. is denk ik puur gebaseerd op het feit dat je lichaamsprocessen zich dan sneller voltrekken. Een tijdelijk tikkie hogere stofwisseling ofso.

Ja, ik vraag me af hoe die gasten zo breed worden en blijven. Je krijgt toch sowat niets te eten in jail?
Daar zijn denk ik 30 topics over.

Nou denk het niet. Zweet me de t*fus maar groei gaat niet goed. Ja, vet. maar dat is niet de bedoeling.

Dat vraag ik me ook altijd af

...

Terug
Naar boven