MuscleMeat

Meer mensen die Spotify gebruiken?

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Op zich een heel erg fijne programma waarmee je je muziek kan delen met vrienden in je lijst.

Mijn spotify account is GZHN
voor als je interesse hebt in deephouse music, jazz en echte hiphop muziek

Heb het heel even gebruikt maar ik denk dat ik er te dom voor ben ofzo... Ik was onder de indruk dat het een goeie substitute zou zijn voor Last.fm, maar dat bleek even tegen te vallen. Waar ik echt naar op zoek ben is een programma wat bands en muziek aan mij recommend. Dan type je bijvoorbeeld in dat je Eminem helemaal de shit vind en dan gaat dat programma afspelen met muziek die daar op lijkt.

• Topic Starter Topic Starter
daar heb ik youtube voor, gewoon bij sugesties of related media aan de rechterkant.

Eeuh, dan krijg je meeste dezelfde band.

ik dacht dat je spotify maar een dag of 30 gratiskon gebruiken...

had t dus wel maar ik ben niet van plan om ervoor te betalen dus heb t nu niet meer.

Okay, ff een topicbump. Ik gebruik spotify ook. Om het last.fm idee te krijgen kun je naar http://sharemyplaylists.com/. Tik daar je favoriete artiest of genre in en de site stelt een playlist samen. Je kan praktisch onbeperkt nummers toevoegen (gaat per 10) dus je kunt een flinke playlist samenstellen.

Heb het heel even gebruikt maar ik denk dat ik er te dom voor ben ofzo... Ik was onder de indruk dat het een goeie substitute zou zijn voor Last.fm, maar dat bleek even tegen te vallen. Waar ik echt naar op zoek ben is een programma wat bands en muziek aan mij recommend. Dan type je bijvoorbeeld in dat je Eminem helemaal de shit vind en dan gaat dat programma afspelen met muziek die daar op lijkt.

Itunes

Ben niet echt van Apple dus heb geen idee hoe dat werkt... Maar ik weet met bovenstaande site gaat het supermakkelijk + je sleept in een keer alle nummers in een playlist van spotify. Hoef je dus niet nr. voor nr. toe te voegen.

BTW weet iemand als je voor spotify met PayPal betaald ze vervolgens maandelijks afschrijven? Want zoiets staat wel in mn ontvangen mailtje...

Your Spotify Unlimited service will be automatically renewed
every month until cancelled via your profile page.
(https://www.spotify.com/en/account/subscription/)

Raar want ik heb gewoon één keer betaald met PayPal en niet via creditcard.

Ik zal het weer eens installeren. Alleen jammer bij de gratis versie is, dat je om het kwartier reclame hebt. Maar je hebt wel makkelijk de nieuwste hits enzo. Nu limewire uit de lucht is, vind ik dit wel makkelijk.. Ook al heb je nog zippyshare enzo, maar spotify is eigenlijk super makkelijk :).

Ja, helaas hebben ze nog niet alle artiesten en bands maar goed, ik vind het heerlijk veel onbekende nummers te luisteren en artiesten uit te pluizen. Heb omwille van de reclame en aangezien ik er toch veel gebruik van maak maar een Unlimited Account genomen. Die 5 eurie per maand kan ik wel missen. Zat er eerst over te twijfelen maar gebruik Spotify nu al een paar maanden en werd die reclame zooooo spuugzat!

Terug
Naar boven