XXL Nutrition

Meerdere emailaccounts tegelijk beheren

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Dag mensen,

Sinds een tijdje heb ik meerdere emailaccounts (ivm werk e.d.)..
Nu wil ik graag in één programma ALLE emailaccounts tegelijk kunnen bekijken eigenlijk...

Dus als ik het programma opstart dat ik de email zie van alle accounts (wel gescheiden) en dat ik ook gemakkelijk een mailtje kan sturen vanuit een verschillende account..

Nu heb ik dit geprobeerd in Microsoft Outlook, maar daar lukte het mij niet..

Iemand een idee hoe het met, met welk programma het anders wel lukt?

Mvg, Joris

Ik doe het met Mozilla Thunderbird. Stuk of 5 accounts, gmail en hotmail laat ik er ook in binnenkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb inmiddels Thunderbird opgezocht, werkt fijn :), thnx!

Het is in Outlook ook mogelijk, maar dat is wel wat omslachtig. Iig wel bij de 2003 editie. Het schijnt bij de 2007-variant makkelijker te zijn, maar dat moet ik zelf nog gaan ervaren.

Mocht dat ook zo'n drama zijn, zal ik Thunderbird ook eens proberen. Thanx iig voor de hint, Rare Gek! Ik zal je op mijn lijstje zetten.;)

importeer de popmails in je gmail

en werk met filters om ze te scheiden

Ik heb verschillende mailaccounts in outlook express.
Met filters komen de mails in verschillende folders terecht.

Via outlook heb ik gewoon de aanwijzingen van gmail gevolgd, is vrij simpel te begrijpen en je weet gelijk hoe je meerdere adressen kan toevoegen.

Nee, het is net alsof je 1 e-mail adres heb zegmaar. Mischien dat je wel verschillende in boxen kan aanmaken ofzo maar standaard ontvang je gewoon je mail zoals je altijd mail ontvangt via outlook, het komt nu alleen van verschillende bronnen binnen. Ook als je replied dan zorgt outlook ervoor dat je dat doet vanaf het e-mail adres waarop het bericht wat je beantwoord is ontvangen.

Nee, het is net alsof je 1 e-mail adres heb zegmaar. Mischien dat je wel verschillende in boxen kan aanmaken ofzo maar standaard ontvang je gewoon je mail zoals je altijd mail ontvangt via outlook, het komt nu alleen van verschillende bronnen binnen. Ook als je replied dan zorgt outlook ervoor dat je dat doet vanaf het e-mail adres waarop het bericht wat je beantwoord is ontvangen.

Ja, dat heb ik nu ook. Ik wil alleen graag aparte inboxen, zodat mijn mail gescheiden binnen komt en ik er dus ook gescheiden mee aan het werk kan.
Je moet dan meerdere profielen aanmaken, dacht ik. Het schijnt iig makkelijker te gaan met Outlook 2007. Mocht dat niet zo zijn, zal ik Thunderbird eens proberen.:D

Je kunt ook regels instellen... via die regels kun je dan de email automatisch laten schuiven naar het juiste mapje

Klinkt interessant alleen begrijp ik er niets van

Download Windows live mail desktop, werkt prima!

Open outlook. Ga naar extra--> relgels en waarschuwingen

Bij stap 2 zie je staan: 1-personen of distributielijst
2-naam map

Klik op de 1e en vul daar het betreffende mailadres in.
Klik op de 2e en maak daar de nieuwe map waar desbetreffende mail in moet komen.

Klik 4 maal op 'volgende' en vink " deze regel nu toepassen op berichten..." aan.

Terug
Naar boven