AndroidHealthClinic

Meesterwerkje

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Had Beethoven nog geleefd zodat ie dit kon horen, hij was er gegarandeerd weg van.
Zullen wel velen met me oneens zijn, tja klassiek..., ik vind het TOP en zeker deze Moonlight Sonata, subliem!

Is id heel mooi,hou zelf ook erg van klassieke muziek!

helemaal mee eens!
hier kan ik helemaal stil van worden
sterk spul he die....clomifen:D

Had Beethoven nog geleefd zodat ie dit kon horen, hij was er gegarandeerd weg van.
Zullen wel velen met me oneens zijn, tja klassiek..., ik vind het TOP en zeker deze Moonlight Sonata, subliem!

beethoven was doof slimme ;)
maar heel bekend stukje, een echte klassieker, heb je er nog zo'n?
Als ik begraven wordt wil ik dit om mijn begrafenis denk ik :D

• Topic Starter Topic Starter
beethoven was doof slimme ;)
maar heel bekend stukje, een echte klassieker, heb je er nog zo'n?
Als ik begraven wordt wil ik dit om mijn begrafenis denk ik :D

Beethoven heeft wel z'n 31 eerste levensjaren alles kunnen horen é, het is dan pas dat de slechthorendheid naar boven kwam bij hem.
Trouwens waar zit ik nu over te l*llen, het gaat hem hier over de muziek.

Klassieke muziek had ik niet gezocht achter jullie. Ben ervan onder de indruk dat BB'ers het ook mooi vinden en niet te soft.
Klassieke muziek is eigenlijk wel de beste muziek omdat het na honderden jaren nog steeds erg geliefd is. Kan je dat voor andere muzieksTen ook zeggen? Dat weten we pas over 200 of 300 jaar of zo. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen na 100 jaar nog steeds weg zijn van de Party Animals. :D

Schitterend stuk! puik werk hoor:D

En schitterend dat er nog steeds jonge mensen zijn die dit kunnen waarderen in dit digitale kuch tijdperk kuch.:)

Terug
Naar boven