MuscleMeat

meh

wel k*t voor je man. Mijn hoofd is ook raar maar dat is gewoon van mezelf. Ik heb een vrij rond hoofd dus toen ik gemillimeterd was noemde ze mij altijd "smiley". Want as ik lachte leek ik op een smily.

Voor het geld hoef je het niet te doen, er zijn toch zat thuis kapsters? althans ik zelf heb er 1 voor 7,50! Ff rond zoeken...

pics van achterhoofd en moeder nodig

Je zou het ook gewoon rond 10-18 mm kunnnen doen?! Net zo makkelijk alleen de contouren van je hoofd zijn minder zichtbaar!

• Topic Starter Topic Starter
pics van achterhoofd en moeder nodig

fotos van mn moeder krijg je niet :P en als ik foto van mezelf post zie je ook niet veel, mn haar is nu ong 3,5 cm dus zie je er zo ook niet veel van

bij baby's ziet het er iig zo uit, alleen bij mij is het ietsje minder extreem:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:57 ----------

Je zou het ook gewoon rond 10-18 mm kunnnen doen?! Net zo makkelijk alleen de contouren van je hoofd zijn minder zichtbaar!

ja eigenlijk wil ik ook buzzcut, maar ook al doe ik het haar op mijn achterhoofd omhoog, het blijft nog duidelijk te zien.

Gewoon een keer doen.. als het er niet uit ziet draag je een paar weken een petje en het haar is weer terug.

ik wil graag mijn haar millimeteren want ik ben echt zat elke keer 20 euro uit te geven bij de kapper en om daar ook nog 3 uur te zitten wachten. het probleem echter is ik heb nogal een plat achterhoofd. gaat het dan niet raar lijken? ook gaat mijn moeder letterlijk ''huilen'' als ik mijn haar zo kort doe. vroeger moest ik van haar altijd met een bloempotkapsel rondlopen en toen ik het gewoon kort deed, ging ze ook keihard janken en zeggen dat ik haar vakantie verpest had. maar het grootste probleem is dus achterhoofd, mn ouders hebben me als baby altijd op liggende slaaphouding gelegd en zo is er plagiocephalie ontstaan. tips/opmerkingen? t is namelijk echt k*t.

Wtf?

ehm je moeder heeft issue´s en jij een plat achterhoofd. Als ik jou was had ik alles laten groeien behalve je achterhoofd, die scheer je kaal. Gewoon mee pronken niet iedereen heeft dat.

ps: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ehm je moeder heeft issue´s en jij een plat achterhoofd. Als ik jou was had ik alles laten groeien behalve je achterhoofd, die scheer je kaal. Gewoon mee pronken niet iedereen heeft dat.

ps: [url]http://www.freebits.nl/images/612TrollFace33.jpg[/URL]

hmm joa kan ook, ik ga het wel gewoon vragen aan de kapsters ofzo als die zeggen dat het mogelijk is, doe ik het gewoon. mensen op school zeggen er dan toch niets van. en idd, volgens mij heeft mn moeder een fetish voor bloempotkapsels ofzo. echt vaag..

fotos van mn moeder krijg je niet :P en als ik foto van mezelf post zie je ook niet veel, mn haar is nu ong 3,5 cm dus zie je er zo ook niet veel van

bij baby's ziet het er iig zo uit, alleen bij mij is het ietsje minder extreem:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:57 ----------

ja eigenlijk wil ik ook buzzcut, maar ook al doe ik het haar op mijn achterhoofd omhoog, het blijft nog duidelijk te zien.
Ik gok dat je heerlijk kan liggen met zo'n plat achterhoofd.

notsureifsrs.

Je bent toch niet op je achterhoofd gevallen? Gewoon schijt aan je moeder.. ze moet niet janken om kleinigheden, en het is jouw achterhoofd! Het is verdomme haar schuld ook nog eens..

weet niet hoe erg het bij jou is maar ik heb ook niet de ideale vorm hoofd en heb ook een stuk of 3/4 moedervlekken (4mm doorsnee ofzo) doe je ook redelijk goed ziet.. maargoed heb toch 3mm en dat het zo ****ing handig is maakt voor mij alles goed :p

Beetje kapper kan t zo opscheren dat t minder erg lijkt.

ook gaat mijn moeder letterlijk ''huilen'' als ik mijn haar zo kort doe. vroeger moest ik van haar altijd met een bloempotkapsel rondlopen en toen ik het gewoon kort deed, ging ze ook keihard janken en zeggen dat ik haar vakantie verpest had. maar het grootste probleem is dus achterhoofd, mn ouders hebben me als baby altijd op liggende slaaphouding gelegd en zo is er plagiocephalie ontstaan. tips/opmerkingen? t is namelijk echt k*t.

Je moeder gaat huilen omdat ze weet dat het haar schuld is dat jouw achterhoofd misvormd is.

als je zon hoofd hebt zou ik het niet doen :roflol: je gaat bakkas opvangen jonge

haha oke dan maar stukje langer, dan zie je het toch niet. alleen toch minpuntje dat kapper vrijwel verplicht is :/

Terug
Naar boven