- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als ik foto van mezelf post zie je ook niet veel, mn haar is nu ong 3,5 cm dus zie je er zo ook niet veel vanJe zou het ook gewoon rond 10-18 mm kunnnen doen?! Net zo makkelijk alleen de contouren van je hoofd zijn minder zichtbaar!
ik wil graag mijn haar millimeteren want ik ben echt zat elke keer 20 euro uit te geven bij de kapper en om daar ook nog 3 uur te zitten wachten. het probleem echter is ik heb nogal een plat achterhoofd. gaat het dan niet raar lijken? ook gaat mijn moeder letterlijk ''huilen'' als ik mijn haar zo kort doe. vroeger moest ik van haar altijd met een bloempotkapsel rondlopen en toen ik het gewoon kort deed, ging ze ook keihard janken en zeggen dat ik haar vakantie verpest had. maar het grootste probleem is dus achterhoofd, mn ouders hebben me als baby altijd op liggende slaaphouding gelegd en zo is er plagiocephalie ontstaan. tips/opmerkingen? t is namelijk echt k*t.
ehm je moeder heeft issue´s en jij een plat achterhoofd. Als ik jou was had ik alles laten groeien behalve je achterhoofd, die scheer je kaal. Gewoon mee pronken niet iedereen heeft dat.
ps: [url]http://www.freebits.nl/images/612TrollFace33.jpg[/URL]
Ik gok dat je heerlijk kan liggen met zo'n plat achterhoofd.fotos van mn moeder krijg je nieten als ik foto van mezelf post zie je ook niet veel, mn haar is nu ong 3,5 cm dus zie je er zo ook niet veel van
bij baby's ziet het er iig zo uit, alleen bij mij is het ietsje minder extreem:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:57 ----------
ja eigenlijk wil ik ook buzzcut, maar ook al doe ik het haar op mijn achterhoofd omhoog, het blijft nog duidelijk te zien.
Ik gok dat je heerlijk kan liggen met zo'n plat achterhoofd.

Ik gok dat je heerlijk kan liggen met zo'n plat achterhoofd.
ook gaat mijn moeder letterlijk ''huilen'' als ik mijn haar zo kort doe. vroeger moest ik van haar altijd met een bloempotkapsel rondlopen en toen ik het gewoon kort deed, ging ze ook keihard janken en zeggen dat ik haar vakantie verpest had. maar het grootste probleem is dus achterhoofd, mn ouders hebben me als baby altijd op liggende slaaphouding gelegd en zo is er plagiocephalie ontstaan. tips/opmerkingen? t is namelijk echt k*t.