AndroidHealthClinic

Meisje (12) wederom zwanger

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 12-jarig meisje uit Colombia dat op haar elfde al een kind baarde, is wederom in 'blijde' verwachting. Artsen van een ziekenhuis in Medellín constateerden de zwangerschap deze week. De medici proberen de zwangerschap te rekken tot de 35e week zodat de baby levensvatbaar is.

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk.

(bron:fok.nl)

:eek:

Jee je reinste idioterij.
Of heeft het iets met de cultuur daar te maken ???

Ze is er gewoon vroeg bij!

Ik dacht dat DBC op het moment gewoon in Nederland zat..?

• Topic Starter Topic Starter
die is 35 man... :rolleyes:

Dan was het Ericr.

Hij 40 zij 12?
Wat is dat voor een kerel? Ik hoop dat ze ‘m doodschieten.
Het is misschien wat kort door de bocht, want ik ken niet het hele verhaal. Maar dat kan me niet schelen.
Schiet ‘m kapot! :)

Pedofilie, Lauw?

Daar moet je toch niet aan denken, haast niet te geloven

Eigenlijk moet dit niet kunnen. En denk dat zoals de moeder verklaard dat ze niet altijd kan opletten eigenlijk betekend dat het kind aan haar lot een beetje wordt overgelaten. Als de moeder er niet vaak voor je is en ben je als dochter in die leeftijd heb je de juiste aandacht nodig. Krijg je die niet van je ouders dan is iedereen die lief voor je doet wel interessant zeker mannen van oudere leeftijd die je behandelen als hun princesje. Nou ja dit idee heb ik er een beetje van.

Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie op je 11e nog geen coïtus hadden. :thumbup:

Peoples zei:
Een 12-jarig meisje uit Colombia dat op haar elfde al een kind baarde, is wederom in 'blijde' verwachting. Artsen van een ziekenhuis in Medellín constateerden de zwangerschap deze week. De medici proberen de zwangerschap te rekken tot de 35e week zodat de baby levensvatbaar is.

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk

Iemand trouwens nog iets van MarcW gehoord?? ;) :D

Ook al is die meid rijp voor haar leeftijd, is gewoon niet goed te praten. 12 is en blijft te jong voor iemand boven de 18, punt uit.

Peoples zei:

De aankomende baby is verwekt door een 40-jarige man. De moeder van het 12-jarige meisje zegt dat de herhaaldelijke zwangerschappen te wijten zijn aan het feit dat zij niet altijd op haar dochter kan letten, omdat zij buitenshuis op zoek moet naar werk.

(bron:fok.nl)

:eek:

Is die vent nou opgepakt of niet?

Terug
Naar boven