MuscleMeat

(melanocyte) Bruinings stimulatie hormoon MSH

Theotan

Cool Novice
Waardering
0
Sinds korte tijd heb ik mn handen weten te leggen op het synthetische hormoon MSH (peptiden), welke door een australische fharma bedrijf op de markt gebracht zal worden.
IK was zeer opgewonden en nerveus dat ik via een omweg ook aan deze handel kon komen en het nu zelf kon uittesten en het werkt welliswaar bouw je i.d.d langzaam een kleur op maar het mooist is dat je totaal niet verbrandt en dat je supersnel bruin wordt met enkele zonnestralen(zonnebank), daarentegen is het wel zo dat je allen site effects waar over geschreven wordt (misselijkheid, erectie) i.d.d geen pretje is maar heb je alleen de eerste dagen last van, in mijn geval moest ik het mezelf toedienen zoals diabetici dat dagelijks doen.
Maar het resultaat is ongelofelijk en veelbelovend en ik ben vrij bleek type I/II.

nice heb er al veel van gelezen , enig idee wanneer het te krijgen is in de handel ??

hoelang is het effect merkbaar?
is zonnebank verplicht?
hoe ziet het eruit? hoe word het toegediend? is het al verkrijgbaar

Die side effects klinken toch niet echt gezond vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
AL die vragen heb ik ook al lang mee gelopen, ik volg het geheel al vele jaren, het onderzoek van deze hormoon dateert namelijk al sinds eind jaren 80.

In principe is het een syntestisch hormoon wat de zelfde eigenschappen heeft dan alfa-melanocel stimulerend hormoon maar dan een superkrachtige versie van het hormoon. MSH zet huidcellen aan om meer eumelanine aan te maken en lijkt in sommige stukken van de hersenen de dopaminereceptoren gevoeliger te maken.
Door de eumelanine krijg je vanzelf al een bruinere huid maar wanneer dit in aanraking komt met UV-A/B zal je veel sneller een intensere bruining krijgen en verbranding wordt minimaal