MuscleMeat

(melanocyte) Bruinings stimulatie hormoon MSH

Theotan

Cool Novice
Waardering
0
Sinds korte tijd heb ik mn handen weten te leggen op het synthetische hormoon MSH (peptiden), welke door een australische fharma bedrijf op de markt gebracht zal worden.
IK was zeer opgewonden en nerveus dat ik via een omweg ook aan deze handel kon komen en het nu zelf kon uittesten en het werkt welliswaar bouw je i.d.d langzaam een kleur op maar het mooist is dat je totaal niet verbrandt en dat je supersnel bruin wordt met enkele zonnestralen(zonnebank), daarentegen is het wel zo dat je allen site effects waar over geschreven wordt (misselijkheid, erectie) i.d.d geen pretje is maar heb je alleen de eerste dagen last van, in mijn geval moest ik het mezelf toedienen zoals diabetici dat dagelijks doen.
Maar het resultaat is ongelofelijk en veelbelovend en ik ben vrij bleek type I/II.

nice heb er al veel van gelezen , enig idee wanneer het te krijgen is in de handel ??

hoelang is het effect merkbaar?
is zonnebank verplicht?
hoe ziet het eruit? hoe word het toegediend? is het al verkrijgbaar

Die side effects klinken toch niet echt gezond vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
AL die vragen heb ik ook al lang mee gelopen, ik volg het geheel al vele jaren, het onderzoek van deze hormoon dateert namelijk al sinds eind jaren 80.

In principe is het een syntestisch hormoon wat de zelfde eigenschappen heeft dan alfa-melanocel stimulerend hormoon maar dan een superkrachtige versie van het hormoon. MSH zet huidcellen aan om meer eumelanine aan te maken en lijkt in sommige stukken van de hersenen de dopaminereceptoren gevoeliger te maken.
Door de eumelanine krijg je vanzelf al een bruinere huid maar wanneer dit in aanraking komt met UV-A/B zal je veel sneller een intensere bruining krijgen en verbranding wordt minimaal

Wanneer het op de markt komt weet ik niet (target medio 2006), ik vermoed dat het onder de geneesmiddelen zal vallen en de vraag is of dit truttige landje het zal goedkeuren FDA is er druk mee maar er lopen nog een aantal studies, oa implantatie en een smeersel wat het zelfde effect zou moeten geven wneer het door de huid wordt opgenomen maar het resultaat hiervan is nog niet bekent er lopen momenteel studies in engeland.
Door het toedienen is het wel beter controleerbaar, ik ben er mee gestopt toen het echt ging werken maar nog onder de hoeveelheid van 0,21mg/kg zat het is immers winter het effect was toen er behoorlijk zichtbaar was.
In principe blijft het maanden zitten maar je zal de zomer door wel af en toe ongeveer 2,5 mg/week nodig hebben om het resultaat te behouden.

Marktpotential is met name de australische bevolking waar 2/3 van de bevolking in hun leven met huidkanker te maken krijgt

zeker een interessant iets, alleen zie ik het idd niet zo snel op de nederlandse markt verschijnen (zonder recept verkrijgbaar bedoel ik dan)

ik vraag me af hoe je er aan bent gekomen

Heb je ook effect op vetverbranding / hongergevoel gemerkt?
Melanotan (MSH) is vrij eenvoudig te bestellen.

Dit Hormoon wordt door een peptide research company gemaakt, epitan heeft de rechten op deze peptide dus mag het in principe niet nagemaakt worden!!.

Ik zelf haal de informatie en de peptide uit de US, dit is niet bepaald goedkoop want voor 50mg wordt ongeveer 400$ gevraagd , uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid zal de prijs zakken.
Maar als voorbeeld heb je voor een gemiddeld persoon van circa 80kg 25-35mg nodig om goed resultaat te behalen.

Zelf ben ik er aan begonen nadat ik een aantal proefpersonen had gesproken en dus wist wat ik kon verwachten wat betreft site effects en behaalde resultaat.

:eek: Woeh...Das niet mis,kost het echt zoveel..

Je moet er heel veel voor overhebben.

Is lijkt mij niet voor iedereen haalbaar.

Maar misschien op dokters advies wel mogelijk:rolleyes: ;) ???

Ik hoop dat het in de toekomst ook wat betaalbaarder wordt wanneer het epitan het lanceert en momenteel is het ook niet echt aan te bevelen want je doet het in principe zonder backup van medici, maar goed hoeveel lui gebruiken er anabole.

Mij ging het puur om het bewijs dat het echt werkt maar dat ik vaker zal gebruiken dat staat vast voor of tijdens vakanties en in de zomer.

Dat het ook als een afslankmiddel gebruikt kan worden daar heb ik niet zoveel van gemerkt maar ik ben ook niet bepaald zwaar, er staat i.d.d beschreven dat je verlies van eetlust hebt, mischien dat je ongemerkt minder eet.

lijkt meer op een verkooppraatje..

maar leuk dat je jezelf ook even voorsteld.

en een heel hartelijk welkom natuurlijk

Oke, als jullie het zo willen prima.

Sinds ik geholpen ben aan een kaakeroperatie ben ik al ruim 6 kilo afgevallen en hierdoor was ik opzoek naar info over weightgainers en kwam ik op de deze link terecht, waar ik toevallig een onderwerp tegenkwam over "einde aan zonnebanken" zodoende heb ik er het e.e.a. over geschreven ,maar het hoeft niet.

IK zal vragen het onderwerp te verwijderen.

Dit hoeft ook weer niet... Ik vind het wel interessant, ik had vernomen dat het in een implantaatvorm in je lichaam zou komen, wat je voor het hele jaar bruin zou maken? Dit klinkt niet echt veelbelovend als ik dit zo allemaal lees. Zonnebank is dus toch nog een vereiste?

Je wordt veeel sneller bruin..

Ik denk dat wanneer je type 3 bent en zo'n implantaat laat plaatsen, al genoeg bruin zult zien door het gewone zonlicht :cool:

Het klopt ook wel dat ze met een implantaat komen maar ook komt er een trial met een creme maar hier is de werking nog niet van bekend, deze Implantaat geeft gedurende 2-3 weken melotan af en daarmee ben je vervolgens max 3 maanden bruin daarna heb je nog wel steeds een lichte teint die veel langer blijft en het middel zelf geeft je i.d.d al een redelijke kleur, je kunt het vergelijken met iemand die huidtype I heeft en na inmame ongeveer III/IV. Uiteraard met de zonnebank of gewoon op het strand gaat het hard en verbranden is er vrijwel niet meer bij.
Volgende maand wil ik zelf weer gaan gebruiken voor mn ski vakantie, en kan het alleen toedienen dmv hele kleine injecties (30 guage) rond de buik of billen

IK heb nog een prachtig artikel "can one pill really give you a tan make you Slim en boost up your coïtuslife" uit een amerikaans/engels dagblad maar ik weet niet hoe deze hier op te plaatsen als jpg

Terug
Naar boven