Fitness Seller

Melanotan

vdWoude

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
2m
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
Sorrie als dit het zoveelste topic over dit onderwerp is maar ik heb jaren niet meer op een forum gekeken dus vandaar.

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden hele intressante dingen gelezen over Melanotan 1 of 2 en heb dit sindsdien altijd een keer willen doen.

Nu is het dan zover en ik wil het gaan bestellen, maar denk vraag eerts jullie even hoe de meningen er nu (1,5jaar later) over zijn.

Want ik zie er eigenlijk geen topics meer over.

Zijn er onderzoeken geweest waaruit blijkt dat het schadelijk is of zijn er andere negative effecten??

Ik hoor het graag van jullie.

Probeer het zelf ook beetje bij te houden. Volgens mij nog weinig nieuwe inzichten. Blijft nog steeds een risico dat je neemt. Op de korte termijn lijken de problemen erg mee te vallen, op een enkeling na. Heb gelezen van iemand die blind werd, zichtsproblemen in het algemeen, heel veel nieuwe moedervlekker krijgen.

Lange termijn problemen zijn onbekend en dat kan zomaar 10 jaar duren. Sommigen zeggen dat het tumorgroei kan bevorderen. Al met al mij nog teveel risico om het te proberen. Bruin kleurtje haal ik wel onder de zonnebank

• Topic Starter Topic Starter
Aaah shit man, had er echt wel enorm zin in.
Zonnebanken heb ik net een hele reportage over gedaan, dat bruine kleurtje komt tegen een hele hoge prijs.
Zonne banken is nog schadelijker dan de gewone zon en daarbij zorgt het voor erge huid veroudering (rimpels enzo)

Dus dan blijf ik maar ff bleek nog...

Ach ja zonnebanken verhoogt de kans op huidkanker met 70% volgens dat onderzoek laatst. Niet iets waar ik me druk over kan maken, klinkt erger dan het is.

Normaal krijgt bijvoorbeeld 1 : 10.000 huidkanker
1 x 170% = 1,7
Bij mensen die zonnebanken is dat dan 1,7 : 10.000

Topic moet alleen in gezondheid & uiterlijk, niet AAS lijkt me zo

Terug
Naar boven