MuscleMeat

mening gevraagd over:sustanon proviron boldenone

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Hey beste mensen,even benieuwd naar jullie mening over een kuur schema dat ik van plan ben te gaan doen.
Week 1 tm 8. 250 mg sustanon p week
Week 2 tm 9. 50 mg proviron p dag
Week 1 tm 9. 1 ml 300mg boldenone
Nakuur.
Week 10. 5000iu hcg/pregnyl
Week 11 5000iu
Week 12 5000iu
Week 10 tm 15 nolvadex erbij

Gr en ben benieuwd naar de meningen :p

Bold best minstens 16w.

Waarom juist sustanon ipv test e?

en HCG niet na cycle, maar tijdens

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bold best minstens 16w.

Ok ik sta open voor kennis/mening.
Wat zou je veranderen.Ik blijf bij susta ivm met goede ervaring.
Pro en bol geen ervaring.En hcg heel de kuur door?Ok maar hoeveel iu pw?
En waarvoor?Maar hoe zou je het in elkaar zetten dan?
Sus,pro,bol,preg,nolvadex.

Ok ik sta open voor kennis/mening.
Wat zou je veranderen.Ik blijf bij susta ivm met goede ervaring.
Pro en bol geen ervaring.En hcg heel de kuur door?Ok maar hoeveel iu pw?
En waarvoor?Maar hoe zou je het in elkaar zetten dan?
Sus,pro,bol,preg,nolvadex.

Jij bent nog van de oudere garde. Ik gebruikte hcg vroeger ook op deze manier maar doe het nu ook volgens het 2x per week 250iu protocol en werkt prima zo. Beter voorkomen dan genezen...
Ook ik heb met sust super ervaringen, neem het zelf ook regelmatig. Reageer er beter op dan op test e.

Gold kan k niets over zeggen, nooit geprobeerd.

Denk dar er ergens op het forum een sticky staat met uitleg over het 2x per week 250iu protocol.

Jij bent nog van de oudere garde. Ik gebruikte hcg vroeger ook op deze manier maar doe het nu ook volgens het 2x per week 250iu protocol en werkt prima zo. Beter voorkomen dan genezen...
Ook ik heb met sust super ervaringen, neem het zelf ook regelmatig. Reageer er beter op dan op test e.

Gold kan k niets over zeggen, nooit geprobeerd.

Denk dar er ergens op het forum een sticky staat met uitleg over het 2x per week 250iu protocol.

Ok dat word dan wel even rekenen,aangezien ik 4x 5000iu heb.En hoe lang is hcg gekoeld en eenmaal gemengd bruikbaar?
En ja haha,ouwe garde.5 jaar niks gedaan,en had nu zoiets van,het mag wel weer een x :-)

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 17:35 ----------

Bold best minstens 16w.

Waarom de bol zo lang trouwens?Dit is ff nieuw voor me.Maar zoals al net gezegd tegen me,ik ben (helaas onderhand) van de ouwe garde :-)

Bold duurt lang voor het op maximale werking zit (lange esther), als ik mij niet vergis is dit pas na week 8. Vandaar dat het aangeraden is om de bold langer door te trekken, zodat het zijn werk kan doen.

Verder zijn de meningen over hcg verdeeld (qua dosering etc), maar indd, beter voorkomen dan genezen en dus tijdens kuur laten meelopen. Je kan inspiratie opdoen uit logs van andere dbb'ers die hcg zetten. (edit: zelf geen ervaring met hcg, vandaar ik hier niet meer over kan zeggen, wil geen foute info doorgeven)

proviron zit je goed mee. Ik laat ook gewoon 50mg meelopen.

.

Bold duurt lang voor het op maximale werking zit (lange esther), als ik mij niet vergis is dit pas na week 8. Vandaar dat het aangeraden is om de bold langer door te trekken, zodat het zijn werk kan doen.

Verder zijn de meningen over hcg verdeeld (qua dosering etc), maar indd, beter voorkomen dan genezen en dus tijdens kuur laten meelopen. Je kan inspiratie opdoen uit logs van andere dbb'ers die hcg zetten. (edit: zelf geen ervaring met hcg, vandaar ik hier niet meer over kan zeggen, wil geen foute info doorgeven)

proviron zit je goed mee. Ik laat ook gewoon 50mg meelopen.

Dank u.toch mensen hier die normaal antwoorden :)

Ik zelf zit nu op 300mg Sustanon en 400mg bold/week.
Zit in week 5 nu, vetpercentage is nog hetzelfde en 4kg bij :)
kcal zitten op 4300 momenteel

Ik zelf zit nu op 300mg Sustanon en 400mg bold/week.
Zit in week 5 nu, vetpercentage is nog hetzelfde en 4kg bij :)
kcal zitten op 4300 momenteel

Succes verder!
Hoe lang ga je hem door laten lopen?En stop je de sus eerder of tegelijk met de bol?
:D

Terug
Naar boven