BigFil
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Week 1-3 500mg Sustanon
Week 4-12 500mg Test E
Week 1-10 : Proviron 25mg ED
Week 11-15 Winny 50mg EOD
Week 15-17 40mg Nolvadex
Week 15-17 20mg Nolvadex
Het is enkele jaren geleden dat ik op het board ben geweest. Na 5tal jaar in China te wonen, ben ik terug en klaar voor een kuurtje.
Eerste kuur was Winny only met fijne resultaten, de tweede kuur was een test only maar wegens bunk Nolvadex heb ik in 2007 er serieuze gyno aan overgehouden. in 2008 operatie gedaan en alles zit nu terug goed.
Ik ben wel bang van gyno natuurlijk, maar ik heb Nolvadex besteld uit 2 verschillende bronnen (zal later wel wat pics uploaden), waardoor ik het risico hoop te verkleinen.
Motivatie samenstelling kuur :
1. De proviron zit in de mix om gyno te beperken en om een plofkop te vermijden.
2. Winny op het einde om alles goed strak te zetten.
3. start met Sustanon voor de korte esters, zodat ik geen 4 weken moet wachten eer het begint.
4. 500mg Test lijkt me een goede hoeveelheid omdat het toch een 3tal jaar geleden is sinds de laatste kuur.
Vragen :
1) Ik zie het prikken van de Winny ED niet zo zitten. Misschien toch maar tabs?
2) Is mijn PCT voldoende volgens jullie?
Week 4-12 500mg Test E
Week 1-10 : Proviron 25mg ED
Week 11-15 Winny 50mg EOD
Week 15-17 40mg Nolvadex
Week 15-17 20mg Nolvadex
Het is enkele jaren geleden dat ik op het board ben geweest. Na 5tal jaar in China te wonen, ben ik terug en klaar voor een kuurtje.
Eerste kuur was Winny only met fijne resultaten, de tweede kuur was een test only maar wegens bunk Nolvadex heb ik in 2007 er serieuze gyno aan overgehouden. in 2008 operatie gedaan en alles zit nu terug goed.
Ik ben wel bang van gyno natuurlijk, maar ik heb Nolvadex besteld uit 2 verschillende bronnen (zal later wel wat pics uploaden), waardoor ik het risico hoop te verkleinen.
Motivatie samenstelling kuur :
1. De proviron zit in de mix om gyno te beperken en om een plofkop te vermijden.
2. Winny op het einde om alles goed strak te zetten.
3. start met Sustanon voor de korte esters, zodat ik geen 4 weken moet wachten eer het begint.
4. 500mg Test lijkt me een goede hoeveelheid omdat het toch een 3tal jaar geleden is sinds de laatste kuur.
Vragen :
1) Ik zie het prikken van de Winny ED niet zo zitten. Misschien toch maar tabs?
2) Is mijn PCT voldoende volgens jullie?

.