Fitness Seller

Mening over deze kuur?

BigFil

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Week 1-3 500mg Sustanon
Week 4-12 500mg Test E

Week 1-10 : Proviron 25mg ED
Week 11-15 Winny 50mg EOD

Week 15-17 40mg Nolvadex
Week 15-17 20mg Nolvadex

Het is enkele jaren geleden dat ik op het board ben geweest. Na 5tal jaar in China te wonen, ben ik terug en klaar voor een kuurtje.

Eerste kuur was Winny only met fijne resultaten, de tweede kuur was een test only maar wegens bunk Nolvadex heb ik in 2007 er serieuze gyno aan overgehouden. in 2008 operatie gedaan en alles zit nu terug goed.

Ik ben wel bang van gyno natuurlijk, maar ik heb Nolvadex besteld uit 2 verschillende bronnen (zal later wel wat pics uploaden), waardoor ik het risico hoop te verkleinen.

Motivatie samenstelling kuur :

1. De proviron zit in de mix om gyno te beperken en om een plofkop te vermijden.
2. Winny op het einde om alles goed strak te zetten.
3. start met Sustanon voor de korte esters, zodat ik geen 4 weken moet wachten eer het begint.
4. 500mg Test lijkt me een goede hoeveelheid omdat het toch een 3tal jaar geleden is sinds de laatste kuur.

Vragen :

1) Ik zie het prikken van de Winny ED niet zo zitten. Misschien toch maar tabs?
2) Is mijn PCT voldoende volgens jullie?

Voor gyno preverentie 'n echte AI nemen, aromasin/arimidex. Al denk ik dat de kans klein is na zo'n operatie dat je het terugkrijgt..?

Waarom eigenlijk geen dbol als kickstart? :)

Liever winny tabs ja, winny is toch hydrofiel.. PCT gewoon 4 weken (eventueel 5) op 20mg.

• Topic Starter Topic Starter
Voor gyno preverentie 'n echte AI nemen, aromasin/arimidex. Al denk ik dat de kans klein is na zo'n operatie dat je het terugkrijgt..?

Waarom eigenlijk geen dbol als kickstart? :)

Liever winny tabs ja, winny is toch hydrofiel.. PCT gewoon 4 weken (eventueel 5) op 20mg.

Ik kan eigenlijk aan alles geraken, behalve dat ene Aromasin. Ik zal het toch nog eens proberen. Ik weet niet wat de opinie is over vloeibare aromasin?

Sinds de operatie heb ik nog altijd gevoelige tepels, dus een goede AI (en geen dbol) lijkt me wel aangewezen:D

Ik kan eigenlijk aan alles geraken, behalve dat ene Aromasin. Ik zal het toch nog eens proberen. Ik weet niet wat de opinie is over vloeibare aromasin?

Sinds de operatie heb ik nog altijd gevoelige tepels, dus een goede AI (en geen dbol) lijkt me wel aangewezen:D

In dat geval sowieso 'n AI nemen ;).

Test E bij sust zetten, als je sust als KS wil gebruiken. en sust 2x pw zetten.

Als je niet kan wachten tot de kickin van test waarom dan geen prop in het begin erbij zetten i.p.v. sust?

En als je bang bent voor die nolva rebound zou ok voor clomid gaan

En als je die die winstrol niet iedere dag wilt zetten kan je altijd nog voor tabs gaan;)

Als je niet aan aromasin kan raken vraag dan je dealer om arimidex dat zal die vast wel hebben

Laatst bewerkt:
wrm anders geen prop eerste 3 weken???

nakuren met arofixen is het best in dit geval

ff een persoonlijke tip. bij mij kickt sust pas tegoei na een maand in dus weet nie als da echt zoveel sneller is als test e

Bedankt voor de tips!

Afgaande op jullie reacties zal ik het volgende wijzigen :

1. aromasin zeker toevoegen
2. Sustanon vervangen door Prop (lijkt me idd goede suggestie)
3. winny waarschijnlijk vervangen door de pilversie (EOD kan ik aan maar ED prikken zal snel vervelen)

Gewoon winny tabs nemen idd, veel makkelijker.

Als je kickstart doet moet je natuurlijk ook de test-e vanaf het beginnen laten lopen. Dus vanaf week 1 al Test-e op 500mg en dan ook de eerste 3 weken test prop.

Winstrol moet tot einde week 13. Want week 14 is 2 weken na je laatste inject en moet je nakuur beginnen.

Voor gyno preverentie 'n echte AI nemen, aromasin/arimidex. Al denk ik dat de kans klein is na zo'n operatie dat je het terugkrijgt..?.

Kans is volgens mij helemaal niet kleiner. De kans zal nog steeds even groot zijn.

Nogmaals bedankt voor de tips. Ik ga de kuur nu tweaken en de aankoop was aanpassen in functie hierboven. Later zal ik hiervan een kuurlog bijhouden.

Terug
Naar boven