Fitness Seller

Mening over kuur?

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
1-6 40mg diana ed
1-17 250 test e ew
1-15 400 tren e ew
18-22 1tab arofixen
1-17 250 iu hcg

Ik ga hiervan de eerste 4weken nog diep cutten om daarna lekker nog 12weken een cleanbulk te doen.

Wel lang kuurtje maat. Ben je niet bang dat de rek eruit is na een paar weken bulken? En je weet dat dianabol vrij schadelijk is voor de lever, alsmede kankerverwekkend?

• Topic Starter Topic Starter
Daarom dat ik hier om mening vraag. Normaal ging ik deze doen zonder de eerste 4weken. Maar ik heb nog 5weken cut te gaan en met dat ik de gear al heb vroeg ik me af of ik volgende week anders al kon beginnen.
En ik weet dat diana heftig is voor de lever.

Test 10 weken tren 8 weken is genoeg eventueel met twee weken verlengen. Maar 17 weken is rek er allang uit en herstel alleen maar zwaarder. Alle 17aa roids zijn schadelijk voor lever, maar vier weken maakt doorgaans niet uit. Herstel je gewoon van (uitzonderingen daargelaten)

Cutten met dbol lijkt me geen goed idee, die zou ik er uit laten.
Wat denk je hier van?

1-3 test p 75mg EOD
4 test p 50mg EOD
1-15 250 test e ew
4-13 400 tren e ew
18-22 1tab arofixen
1-15 250 iu hcg

Als optie mast p w1-4 100mg EOD

Zo heb je vanaf de eerste week al voldoende AAS in je bloed om zwaar te cutten zonder veel spierverlies en test e loopt vanaf w1 al mee en vangt het op als je test e stopt. Daarna heb je nog 10 weken op tren e want meer vind ik te lang persoonlijk. Test nog twee weken langer en dan ff wachten en nakuren. Desnoods maak je je vial test p op in die laatste 2 weken.

Hoeveelste kuur is dit?

3de kuur

Heb een slecht jaar achter de rug en 1ste kuur was ik idd te vroeg toen en te ongeinformeerd mee begonnen. Ik ga dit niet ontkennen. Stats konden idd beter

Ik had ook het nadeel met men werk, ik werk in de marine en een periode aan boord is zeer slecht voor je lichaam. Geen dieet kunnen volgen. Praktisch geen materiaal. 6u werken 6u rust 6u werk 6u rust. Hierdoor heb ik toch een stap terug gezet. Maar nu zijn we terug bezig vooruit aan het gaan.

Volgens Cy Wilson is een beetje dbol in een cut aan te raden omdat het dopaminewaarden verhoogt wat een eetlust remmend effect heeft. 40 mg lijkt me echter te veel als je clean wilt cutten.

1-6 40mg diana ed
1-17 250 test e ew
1-15 400 tren e ew
18-22 1tab arofixen
1-17 250 iu hcg

Ik ga hiervan de eerste 4weken nog diep cutten om daarna lekker nog 12weken een cleanbulk te doen.

Winstrol ipv Dianabol, en je kuur mag wel een week of 4 korter, cleanbulk kun je gewoon door laten lopen.

Ik heb de diana al maar omdat ik dit wel eens wou proberen maar winstrol is idd beter hiervoor. Kijk wel om deze nog teveranderen dan.

Terug
Naar boven