XXL Nutrition

Meningen graag!

Celeritas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik ben in augustus een jaar intensief aan het fitnessen, hiervoor heb ik veel gesport waardoor ik al een redelijke basis heb gelegd. Ik ben vorige week 18 geworden en dus bijna een jaar intensief bezig
Ik zal wat foto's bijvoegen zodat jullie kunnen oordelen.
Ik zou graag wat tips willen omdat ik zelf vind dat bepaalde spiergroepen meer ontwikkelen dan anderen.

Zo vind ik mijn rug (lats) meer ontwikkeld dan mijn borst, dit is slechts een van de dingen en ik hoor graag wat jullie er van denken.
Ook oefeningen die helpen bij het ontwikkelen van minpunten zijn meer dan welkom!

Even om een beeld te geven: ik sport nu 5/6 keer per week, bench: 3 x 95, Squad en deadlift laat ik vrijwel uit mijn schema vanwege een herstellende enkel (breuk). Mijn benen zijn dus voornamelijk getraind met curls en extensions wat denk ik ook wel te ziens is vanwege de breedte. Ik weeg 77 en m'n vp ligt rond de 10%

Ik hoor graag waar voornamelijk de sterke en zwakke punten liggen en hoe ik die kan verbeteren

Alvast bedankt !

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hier nog wat fotos

image.jpg

En de laatste

image.jpg

Erg knap voor iemand van jouw leeftijd die 1 jaar train. Goede vastus medialis, komt waarschijnlijk door veel leg extensions. Ik zou zeggen ga gewoon zo door.

Je zou er wel geld mee kunnen verdienen.

Net fysiek, lijkt lager dan 10 %... :p

mooie rug wel :)

****ing jelly op die lat aanhechting, goede poten ook trouwens

Goede rug! Verder zeer goed fysiek voor 1 jaar

Iedereen heeft de positieve punten al genoemd.

Hierbij dus wat opbouwende kritiek; ik zou je ietwat meer concentreren op borst.
Bekijk eens hiervoor de video van kai greene @ youtube:)

Iedereen heeft de positieve punten al genoemd.

Hierbij dus wat opbouwende kritiek; ik zou je ietwat meer concentreren op borst.
Bekijk eens hiervoor de video van kai greene @ youtube:)

Thanks voor de tip!
Weet je misschien (of iemand anders) oefeningen waarmee je binnenkant borst aanpakt?
Mijn borsttrainingen bestaan nu voornamelijk uit fly's en Incline presses

Thanks voor de tip!
Weet je misschien (of iemand anders) oefeningen waarmee je binnenkant borst aanpakt?
Mijn borsttrainingen bestaan nu voornamelijk uit fly's en Incline presses

close-grip benchpress

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

vergeet ook niet op de warmen en stretchen.

close-grip benchpress

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

vergeet ook niet op de warmen en stretchen.

Uwot? Binnenkant borst bestaat niet, is gewoon pec major en pec minor, dat "gat" aan binnenkant van je borst is genetisch bepaald en wordt vanzelf kleiner naarmate je pecs gespierder worden. Gewoon goed massa pakken op borst en dan wordt het vanzelf een kleiner gat

Binnenkant borst.

francella_meme___oh_god_just_kill_me_right_now_by_foreverzerodragon-d56mytj.jpg

Goed gedaan!... Looks good

Uwot? Binnenkant borst bestaat niet, is gewoon pec major en pec minor, dat "gat" aan binnenkant van je borst is genetisch bepaald en wordt vanzelf kleiner naarmate je pecs gespierder worden. Gewoon goed massa pakken op borst en dan wordt het vanzelf een kleiner gat

Hij zegt ook niet binnenste borstspier maar binnenkant borst. Met andere woorden, nadruk leggen op de binnenkant van de borst. Bij jou is er geen binnenkant? Stop bij jou halverwege? :(

Zieke rug voor je leeftijd! netjes

Hij zegt ook niet binnenste borstspier maar binnenkant borst. Met andere woorden, nadruk leggen op de binnenkant van de borst. Bij jou is er geen binnenkant? Stop bij jou halverwege? :(

Je kan geen nadruk leggen op de binnenkant van je borst. Of je traint je grote borstspier, of de kleine, of allebei. Hoeveel de binnenkant ontwikkeld en hoe groot of gedefinieerd het eruit ziet heeft puur met de aanhechting te maken, oftewel genetics.

Je hebt volgens mij ook niet eens goed gelezen wat ik zei :)

Update: nu een jaar en een maand bezig, afgelopen weken meer op de borst gefocust

image.jpg

Terug
Naar boven