XXL Nutrition

Meningen Kuur 20 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

QueTall

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik post dit bericht volledig vrijblijvend en als doel om mezelf te onderwijzen. Ik wou graag meningen hebben over de schadelijkheid van één test enanthate only op 500mg per week voor een duur van 10 weken. Ik ken erg veel mensen die kuren op jonge leeftijd en ik zou liegen als het mijn interesse niet heeft gewekt.

Wat background informatie van mij. Ik ben dus 20 jaar. Train nu al zo'n 3 jaar met uiteraard zijn ups en downs en af en toe wat dagen waarbij de voeding onregelmatig was. Ik kom van 61kg en weeg nu dus 90. Ik ben nog lang niet tevreden met mijn fysiek.

In short, zijn de risicos werkelijk zo groot of valt het allemaal maar mee? En is het echt zo onverstandig om op jonge leeftijd te kuren?

Ik dank jullie voor je tijd!:D

Het is niet geheel zonder risico. Als je wat rondleest over sides legt dit denk ik al genoeg uit. Ik ben alleen van mening dat als je zorgvuldig met je gear omgaat en een goed adresje hebt je het best kan proberen. Als dat voor jou op 20 jarige leeftijd is moet je zelf weten, echter kan je er naturel nog veel en veel meer uit halen. Je eigen testo level is nog hoog genoeg om nog even zo door te gaan..

Wat ik je mee wil geven is bekijk de bijwerkingen van testosteron en maak zelf de overweging

Aan je stat de zien ben je toch goed bezig kerel, gewoon beetje geduld en lekker door knallen Natty en de max eruit halen. voordat je de volgende stap maakt zou ik zeggen, temeer op jouw leeftijd je eigen Test levels super hoog zijn.

Niet alleen voor de risico's , maar om straks ook gewoon het maximale uit het totaal te halen.

Het is niet geheel zonder risico. Als je wat rondleest over sides legt dit denk ik al genoeg uit. Ik ben alleen van mening dat als je zorgvuldig met je gear omgaat en een goed adresje hebt je het best kan proberen. Als dat voor jou op 20 jarige leeftijd is moet je zelf weten, echter kan je er naturel nog veel en veel meer uit halen. Je eigen testo level is nog hoog genoeg om nog even zo door te gaan..

Wat ik je mee wil geven is bekijk de bijwerkingen van testosteron en maak zelf de overweging

Je eigen test niveau is niet zo interessant als je gaat kuren. Je kuurt immers om een test niveau te krijgen wat natuurlijk niet gaat. Leeftijd heeft volgens mij vooral te maken met de ontwikkeling van de hersenen.

Wat zijn je uiteindelijke doelen? Wil je eventueel wedstrijden gaan draaien? Dan zie ik er wel nut in om eerder te beginnen met een eerste kuur :)

Want trust me het blijft niet bij 1 ;)

Volgens je stats ben je 19...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven