AndroidHealthClinic

Meningen over deze verhouding test/deca

Ano_1993_63

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Ik ben eens curieus wat jullie meningen zijn omtrent deze kuur:

1-10 125mg test
1-10 400mg deca
frontload 250mg test/600mg deca
12-15 nolva

Lage dosis test enkel om het libido te behouden en sides te verminderen... Maar is dit ten koste van veel gains?

Momenteel vraag ik gewoon advies want ben zoiezo van plan om eerst mooi lean te geraken (procentje of 10). Ik weeg "maar" 80kg zoals je kan zien maar dat is toch echt 80kg kwaliteitsmassa:D Ik train nu bijna 2 jaar en had er desondanks 3 maagontstekingen niet veel stricter mee kunnen bezig zijn en dus niet veel meer massa op geplakt kunnen hebben.

Alvast bedankt voor meningen die omtrent het kuurtje volgen

heele slechte kuur.
beeter research doen

Als je eerst lean wilt raken en daarna gaat kuren zou ik eerder voor eq/primo gaan om wat minder vocht vast te houden.

• Topic Starter Topic Starter
heele slechte kuur.
beeter research doen
uitleg? Merci

Als je eerst lean wilt raken en daarna gaat kuren zou ik eerder voor eq/primo gaan om wat minder vocht vast te houden.

Als ik op een 10% sta, geeft het mij juist de mogelijkheid om anabolere producten te gebruiken met meer vocht/vet gains, zou ik denken? Waarvan ik het vocht/vet wil minimaliseren met een lage dosis test.

Van primo lees ik dat het een kleine winst oplevert maar wel schone kilo's maar zoals hierboven beschreven ben ik niet van plan om op 15% te kuren. Dus zouden er geen betere alternatieven zijn?

Laatst bewerkt:
Hoeveelste kuur zou dit worden dan?

Kans op decadick is wel groot bij deze kuur.

Hoeveelste kuur zou dit worden dan?

Kans op decadick is wel groot bij deze kuur.

Eerste, maar wou van het gebruikelijke 500mgtest advies afstappen en eens wat nieuws proberen, dat in mijn ogen sterker lijkt? Desondanks de test is die decadick idd. een gok.

uitleg? Merci

Als ik op een 10% sta, geeft het mij juist de mogelijkheid om anabolere producten te gebruiken met meer vocht/vet gains, zou ik denken? Waarvan ik het vocht/vet wil minimaliseren met een lage dosis test.

Van primo lees ik dat het een kleine winst oplevert maar wel schone kilo's maar zoals hierboven beschreven ben ik niet van plan om op 15% te kuren. Dus zouden er geen betere alternatieven zijn?

Op bold en primo kun je wel wat pakken als je maar genoeg zet. Doe je 16 weken 250 test 400 bold pak je wel wat hoor :p

Overigens moet je met Deca de test 2 weken langer door laten lopen

Op bold en primo kun je wel wat pakken als je maar genoeg zet. Doe je 16 weken 250 test 400 bold pak je wel wat hoor :p

Overigens moet je met Deca de test 2 weken langer door laten lopen
Hmm wat in gelezen over die bold lijkt me wel goed spul? Mooie massa alleen met wat meer sides (verwaarloosbaar) ivm primo.

Misschien dit?

1-16 250mg test
1-16 400/500mg bold (afhankelijk van merk?)
1-12 provi 25mg
4-16 2x250iu

18-21 20mg nolva

Laatst bewerkt:
lijkt het je niet beeter om op alleen test te gaan aangezien het je eerste kuur woord
je hebt 0 ervaaring met aas zeg je net.
1tot10 500mg test e
je kan dr nog wat winny bij doen maar zou de deca laaten staan.

Ja zit toch te denken van het misschien basic te houden om grote hoeveelheden in de toekomst uit te laten...

1-10 500mg test e5d
1-5 50mg winny
12-15 nolva

Wel het maximale uit deze hoeveelheden halen:D

Terug
Naar boven