XXL Nutrition

meningen?

xhamster

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Gegroet bodybuilders/bodybuilsters/superdudes/superdudettes/ecto's en fatcunts.

Ik train nu al een tijdje , ongeveer 2 jaar en half.
Het eerst jaar heb ik super hard rug getrained omdat ik het zo een 'stoere' spier vond. Maar toen ik opmerkingen kreeg dat ik een TE dikke rug had ben ik anders beginnen denken , naast arnold heeft zyzz mij doen inzien om alles mooi in proportie te trainen. Massa maakt mij niet zo veel uit , ik wil geen bodybuider worden.

90kg 10% is voor mij mooi genoeg :) (ieder zijn keuze..)

Wat vinden jullie van de proportie? ik vind vooral mijn armen VEEL te klein tonen (en schouders in de rear double biceps pose), ik train ze de laatste tijd super hard (met rug biceps hard , met borst triceps hard en dan nog een arm day), , ben nu ook over geschakeld naar deadlifts voor mischien daarmee wat massa te pakken.

en btw , hoeveel schatten jullie mijn vetpercentage?
front relax:
4uw3nb.jpg

side chest:
2h4dp3c.jpg

most muscular (poging tot)
346qe86.jpg

front lead spread:
35jf0b8.jpg

front double biceps: (wtf is er mis met mijn armen?? ze groeien NIET)
v2z921.jpg

rear lat spread (te grote wings?)
258zfrt.jpg

rear double biceps:
5x8upz.jpg

nog wat info:
20jaar , 13%? , 1.80m , train 5x de week, 3200kcal 'clean' bulk schema.
doel: een artikel of een frontpage halen van een fitness magazine :). (in 3-5 jaar)
groeten,
xhamster

Laatst bewerkt:
Ziet er wel aardig uit, maar wat je zegt: je armen lopen wel wat achter, zeker ivm je rug:p keep on training

• Topic Starter Topic Starter
mischien dan toch curlmonkey worden..

Zo erg loopt je rug nou ook weer niet voor. Maar verder sta je er niet slecht bij, je armen zijn idd wel wat minder. Nu hard doorgaan, een proportioneel lichaam heeft ook massa nodig, dus massa boeit wel degelijk, de massa in verband met je lengte geeft ook een proportie.

Denken jullie dat ik de aanleg , aesthetics heb om het te schoppen in de fitness wereld? Ik zal er alles aan doen om mijn droom te berijken. Ik heb al een aantal vrienden die (met succes) mister belgium personality scoren en nog wat andere titels. Jullie mogen best hard beoordelen. Er werd mij verteld dat het een posi is dat ik smalle thaille heb en brede schouders , daarnaast heb ik ook zogezegt een 'mooie' borst aangechting.

ziet er niet slecht uit, mooie rug!
je armen mogen nog wel wat bijtrekken inderdaad

maar.... waarom zien wij geen benen.
Als je dames hierheen wil lokken.... wij willen ook mooie glutes zien
en mooie wheels! ;)

oke , straks na leg day zal ik mijn beentjes posten. (uiteraard met pump).
Wil je ze shaved, trimmed of verwilderd?

shaved natuurlijk :D

oke speciaal voor jouw! , zal wel een uurtje of 2 shaven worden.. -.- , wil je ook baby olie?

Grote rug inderdaad, maar niet te groot (rug kan sowieso nooit te groot zijn imo, derest wel te klein). Aan armen en schouders wel wat doen.

rug nooit te groot? geef mij 1000 euro en in 3 maand zie je een rug die totaal uit proportie is , ik train rug 1x om de 3 weken , en dan train ik het nog niet eens hard , het groeit echt als kool niet normaal, ik focus mij nu vooral op armen (triceps) en benen.

Je buik staat achter denkik :/

ik vind dat je fysiek wel mooi is je armen beetje bij trekken ik zie wel potentie.

Wat een sexy c*nt ben jij
/nohomo
prachtige aesthetics , zeker ver boven het gemiddelde vergeleken al die lelijke ecto's hier in het post je foto sectie.
Doe zo verder , jij bent de nieuwe zyzz.
check die V shape , gewoon prachtig , en die perfecte titz aanhechting , alleen je armpjes wat bij trainen , maar ik heb gehoort dat je in januari een test/mast kuurtje gaat prikken , zal je armpjes wel mee groeien.

goeie rug, bf lijkt me eerder 15%.

Meer als 13%

Je hebt echt een zieke V rug imo :p nice

ziet er goed uit, wil ook wel eens de benen zien

Terug
Naar boven