xhamster
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Gegroet bodybuilders/bodybuilsters/superdudes/superdudettes/ecto's en fatcunts.
Ik train nu al een tijdje , ongeveer 2 jaar en half.
Het eerst jaar heb ik super hard rug getrained omdat ik het zo een 'stoere' spier vond. Maar toen ik opmerkingen kreeg dat ik een TE dikke rug had ben ik anders beginnen denken , naast arnold heeft zyzz mij doen inzien om alles mooi in proportie te trainen. Massa maakt mij niet zo veel uit , ik wil geen bodybuider worden.
90kg 10% is voor mij mooi genoeg
(ieder zijn keuze..)
Wat vinden jullie van de proportie? ik vind vooral mijn armen VEEL te klein tonen (en schouders in de rear double biceps pose), ik train ze de laatste tijd super hard (met rug biceps hard , met borst triceps hard en dan nog een arm day), , ben nu ook over geschakeld naar deadlifts voor mischien daarmee wat massa te pakken.
en btw , hoeveel schatten jullie mijn vetpercentage?
front relax:
side chest:
most muscular (poging tot)
front lead spread:
front double biceps: (wtf is er mis met mijn armen?? ze groeien NIET)
rear lat spread (te grote wings?)
rear double biceps:
nog wat info:
20jaar , 13%? , 1.80m , train 5x de week, 3200kcal 'clean' bulk schema.
doel: een artikel of een frontpage halen van een fitness magazine
. (in 3-5 jaar)
groeten,
xhamster
Ik train nu al een tijdje , ongeveer 2 jaar en half.
Het eerst jaar heb ik super hard rug getrained omdat ik het zo een 'stoere' spier vond. Maar toen ik opmerkingen kreeg dat ik een TE dikke rug had ben ik anders beginnen denken , naast arnold heeft zyzz mij doen inzien om alles mooi in proportie te trainen. Massa maakt mij niet zo veel uit , ik wil geen bodybuider worden.
90kg 10% is voor mij mooi genoeg
(ieder zijn keuze..)Wat vinden jullie van de proportie? ik vind vooral mijn armen VEEL te klein tonen (en schouders in de rear double biceps pose), ik train ze de laatste tijd super hard (met rug biceps hard , met borst triceps hard en dan nog een arm day), , ben nu ook over geschakeld naar deadlifts voor mischien daarmee wat massa te pakken.
en btw , hoeveel schatten jullie mijn vetpercentage?
front relax:
side chest:
most muscular (poging tot)
front lead spread:
front double biceps: (wtf is er mis met mijn armen?? ze groeien NIET)
rear lat spread (te grote wings?)
rear double biceps:
nog wat info:
20jaar , 13%? , 1.80m , train 5x de week, 3200kcal 'clean' bulk schema.
doel: een artikel of een frontpage halen van een fitness magazine
. (in 3-5 jaar)groeten,
xhamster
Laatst bewerkt:

keep on training