XXL Nutrition

mentaal sterk

suryeyo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
hey mannen,

we weten allemaal hoe je fysiek sterker kan worden, hoe kan je je mentale kracht verbeteren, wat zijn de beste manieren om je mentaal sterker te voelen bijvoorbeeld voor een kickboks wedstrijd..

natuurlijk zonder middelen in te nemen.

graag reacties

Als je goed bent heb je geen reden om aan jezelf te twijfelen. Dus gewoon je uiterste best doen tijdens de voorbereidingen, dan kun je met een gerust hart naar de wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Als je goed bent heb je geen reden om aan jezelf te twijfelen. Dus gewoon je uiterste best doen tijdens de voorbereidingen, dan kun je met een gerust hart naar de wedstrijd.

Ja maar zo makkelijk gaat het allemaal niet.. afentoe heb je het niet in de hand...

focus doet de tric

op t gewenste resultat natuurlijk :)

hey mannen,

we weten allemaal hoe je fysiek sterker kan worden, hoe kan je je mentale kracht verbeteren, wat zijn de beste manieren om je mentaal sterker te voelen bijvoorbeeld voor een kickboks wedstrijd..

natuurlijk zonder middelen in te nemen.

graag reacties

men zegt dat zwemmen zou helpen, kweet niet hoe maar baat het niet dan schaad het niet hé:)

Pas de ring in gaan/ of mat opstappen als je tegen jezelf kan zeggen dat je er genoeg voor gedaan hebt in de voorbereiding/training (en niet omdat anderen je zo goed vinden of wat dan ook).

En wat bij mij goed helpt is het op het moment van de wedstrijd zelf afstand te doen van de gedachte dat je moet winnen, in het gevecht alleen bezig zijn met datgene wat op dat moment gebeurt en daarop anticiperen, 1 probleem tegelijk willen oplossen. Je zult zien dat je dan veel spanning van je af kunt laten glijden en dat je beter in staat bent om het overzicht te houden.

Zenuwen zijn normaal en zul je altijd wel houden. Succes met je wedstrijd.

tkan nog altijd slechter hé, ik heb vroeger nog tijdje kickboxen gedaan en vond dat heel leuk, tot ik een tegenstander kreeg ipv die bokszak. Toen ben ik gaan lopen, kreeg schrik dat die me pijn deed :o:p

mediteren, begin simpel, 10 min per dag ofzo.

veel fappen

Terug
Naar boven