MuscleMeat

Meredia van GS

Br0

fear me!
Elite Member
Waardering
7
Een vriendin van mij wil meredia van GS gaan nemen. Maar ik vind daar niet zoveel info over, en op de forum vind ik helemaal niets!

Heeft er iemand daar ervaring mee?

Wil vooral weten of je het mag nemen met clen, welke doseringen je moet hanteren, op een site staat dat je op een lege maag in de ochtend moet nemen, als je bv 20 mg per dag neemt, moet je die 20 in één keer 's ochtends nemen? Hoeveel gewichtsverlies kun je daarvan verwachten?

Meredia van GS is nu al een tijdje verkrijgbaar heeft blijkbaar niet zoveel succes, terwijl het in de states razend populair is...

groeten
Br0

Ik test het nu sinds kerst. 10mg (1 tablet ) voor het ontbijt. En het helpt echt. Het voorkomt voor een groot gedeelte het hongergevoel wat je een paar uur na een maaltijd krijgt.
Lijkt me ideaal in combi met een dieet! 20 mg lijkt me niet nodig.

Het enige wat het doet is de afgifte van bepaalde stoffen in je hersenen onderdrukken. In combi met Clen of T3 zou het niet gevaarlijk moeten zijn.

Heerlijk als voogerecht in een combi tren-boldenone met een vleugje clen en een toefje T3 :D

http://www.obesity-news.com/merfaq.htm

greetz

Br0 zei:
Een vriendin van mij wil meredia van GS gaan nemen. Maar ik vind daar niet zoveel info over, en op de forum vind ik helemaal niets!

Heeft er iemand daar ervaring mee?

Wil vooral weten of je het mag nemen met clen, welke doseringen je moet hanteren, op een site staat dat je op een lege maag in de ochtend moet nemen, als je bv 20 mg per dag neemt, moet je die 20 in één keer 's ochtends nemen? Hoeveel gewichtsverlies kun je daarvan verwachten?

Meredia van GS is nu al een tijdje verkrijgbaar heeft blijkbaar niet zoveel succes, terwijl het in de states razend populair is...

groeten
Br0

DOSAGE AND ADMINISTRATION
The recommended starting dose of MERIDIA is 10 mg administered once daily with or without food. If there is inadequate weight loss, the dose may be titrated after four weeks to a total of 15 mg once daily. The 5 mg dose should be reserved for patients who do not tolerate the 10 mg dose. Blood pressure and heart rate changes should be taken into account when making decisions regarding dose titration (see “WARNINGS” and “PRECAUTIONS”).
Doses above 15 mg daily are not recommended. In most of the clinical trials, MERIDIA was given in the morning.
Analysis of numerous variables has indicated that approximately 60% of patients who lose at least 4 pounds in the first 4 weeks of treatment with a given dose of MERIDIA in combination with a reduced-calorie diet lose at least 5% (placebosubtracted) of their initial body weight by the end of 6 months to 1 year of treatment on that dose of MERIDIA. Conversely, approximately 80% of patients who do not lose at least 4 pounds in the first 4 weeks of treatment with a given dose of MERIDIA do not lose at least 5% (placebo-subtracted) of their initial body weight by the end of 6 months to 1 year of treatment on that dose. If a patient has not lost at least 4 pounds in the first 4 weeks of treatment, the physician should consider reevaluation of therapy which may include increasing the dose or discontinuation of MERIDIA.
The safety and effectiveness of MERIDIA, as demonstrated in double-blind, placebo-controlled trials, have not been determined beyond 2 years at this time.

-bron: http://www.rxabbott.com/pdf/meridia.pdf

Paar vriendinnen van mij hebben het ook geprobeerd en waren er allebei zeer over te spreken...
20 mg per dag :10 s'morgens en 10 s'middags.
Ze zijn beiden een goeie zes kilo afgevallen....

t is nu nog niet populair omdat het in de herfst ongeveer is uitgekomen van gs.
en de mensen gaan pas cutten in de lente meestel dus dan zal de vraag ernaar wel toenemen.

Ga het in het voorjaar uitproberen. Puur uit nieuwsgierigheid.

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de info weet nu al veel meer!

In feite is niet product helemaal niet geschikt voor bb's, aangezien het de eetlust onderdrukt. Het is meer geschikt voor vrouwen die willen afvallen en een fobie hebben voor sportscholen.

Dus zou 10mg/ dag meer dan genoeg volstaan? Of is 15 mg beter?

groeten
Br0

Beter lezen vriend. Het is WEL geschikt voor BB'ers.

Ga jij maar eens cutten met Tren en 600mg Boldenone in je lijf, 500-1000 calo's onder onderhoud en dan noch cardio erbij. Wedden dat je dan smeeeekt om iets tegen de honger?

Br0 zei:
thx voor de info weet nu al veel meer!

In feite is niet product helemaal niet geschikt voor bb's, aangezien het de eetlust onderdrukt. Het is meer geschikt voor vrouwen die willen afvallen en een fobie hebben voor sportscholen.

Dus zou 10mg/ dag meer dan genoeg volstaan? Of is 15 mg beter?

groeten
Br0

staat het al op de doping lijst of niet ?

Kan er niks over vinden nog namelijk

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Beter lezen vriend. Het is WEL geschikt voor BB'ers.

Ga jij maar eens cutten met Tren en 600mg Boldenone in je lijf, 500-1000 calo's onder onderhoud en dan noch cardio erbij. Wedden dat je dan smeeeekt om iets tegen de honger?

Had beter voor mezelf gesproken dan... Ik zit nu in een tren test kuur en Ik heb juist een probleem om mijn hongersgevoel op te krikken vriend :)

Br0 zei:
Had beter voor mezelf gesproken dan... Ik zit nu in een tren test kuur en Ik heb juist een probleem om mijn hongersgevoel op te krikken vriend :)

Ja, maar ik neem aan dat je niet aan het cutten bent.

Meridia? ik ken die niet...hoe bevalt ie?:)

Terug
Naar boven