Fitness Seller

meridia

Gewoon niet gebruiken krijg je spijt van.............geloof me...het is rommel

naja niet echt een schema maar weet wel wat normaal per dag gebruikt word 10 15 mg

• Topic Starter Topic Starter
het is niet voor mij aangezien ik niet echt vet moet verbranden...

Verder nog iemand bruikbare tips?

:scratch: beetje vaag antwoord verklaar je nader svp.

je voelt je echt kloote als je dat spul gebruik,het werkt in op je hersenen,

en moet je een voldaan gevoel geven,maar het schommelt er tussen in + dat het een lichte vorm van (aftakking)van antidepri meds zijn

kan er een heel verhaal van maken......

Ik heb nu Meridia voor een week of 6 genomen, in eerste instantie 1 tab maar later verhoogt naar 2 tabs 1 in de morgen en de ander tegen een uurtje of 5.
Wat hierboven gemeld word over het in werken op je hersens klopt zeer zeker, maar lang zo vervelend nog niet als CLEN want van die bagger word ik echt ****ing depri!!
Wat ik heel goed merkte van Meridia is dat je ervan gaat zweten als een varken dat klaar staat voor de slachtbank.
Verders qua kilo verlies:( :( denk ik dat het geen ene kloot werkt echt 0,0000
Heb me andere potje maar weg gedaan want het is in mijn ogen echt sonde van je geld.
Als je snel wilt afvallen en er tegen kan dan is clen toch wel het beste en goedkoopste wat er is en vergeleken met T3 en T4 deels ook nog een stukje veiligere hoewel dat afhankelijk is van dosering en lichamelijke gesteldheid.

Ik heb nu Meridia voor een week of 6 genomen, in eerste instantie 1 tab maar later verhoogt naar 2 tabs 1 in de morgen en de ander tegen een uurtje of 5.
Wat hierboven gemeld word over het in werken op je hersens klopt zeer zeker, maar lang zo vervelend nog niet als clenbuterol want van die bagger word ik echt ****ing depri!!
Wat ik heel goed merkte van Meridia is dat je ervan gaat zweten als een varken dat klaar staat voor de slachtbank.
Verders qua kilo verlies:( :( denk ik dat het geen ene kloot werkt echt 0,0000
Heb me andere potje maar weg gedaan want het is in mijn ogen echt sonde van je geld.
Als je snel wilt afvallen en er tegen kan dan is clenbuterol toch wel het beste en goedkoopste wat er is en vergeleken met T3 en T4 deels ook nog een stukje veiligere hoewel dat afhankelijk is van dosering en lichamelijke gesteldheid.

heb je wel je dieet erop aangepast(eerlijk zijn) en clen is nog steeds niks van bewezen dat het je vet laat verdwijnen.

heb je wel je dieet erop aangepast(eerlijk zijn) en clenbuterol is nog steeds niks van bewezen dat het je vet laat verdwijnen.

ja pipo eerlijk zijn, want liegen is stout :D

@ jolly jumper: meridia zorgt volgens mij in geen enkele wijze voor vetverbranding. Het zou alleen het hongergevoel weg moeten nemen.

Kan je misschien nog beter Rimonabant nemen?

ja pipo eerlijk zijn, want liegen is stout :D

@ jolly jumper: meridia zorgt volgens mij in geen enkele wijze voor vetverbranding. Het zou alleen het hongergevoel weg moeten nemen.

Kan je misschien nog beter Rimonabant nemen?

Menneke,s,

Zal ik dan maar eens eerlijk zijn?:p
Ja heb wel degelijk me dieet er al die tijd op aangepast en meridia werkt niet bepaald.
Enige wat het doet is je kachel hoger en dat was ik nog ff vergeten is dat het je honger gevoel remt.
Rimonabant heb ik nog niet gehad, maar er zal heus wel een lieverdje zijn die me een emmer kan schenken he:D :D :D

kwor van meridia hypersensitive...over prikkels..nie goed..maar hielp wel tegen carb-craves van dnp

Terug
Naar boven