Fitness Seller

Merken mensen in je omgeving dat je on bent en wanneer je of gaat

Mjita

Advanced Bodybuilder
Waardering
176
Lijkt me onwaarschijnlijk dat als je in een periode van 4-6 weken met gigantische schreden vooruit gaat dat niemand dat opmerkt?
Verder nog reacties als je off gaat...of hou je zoveel vast dat mensen dat niet merken

Heb jij er vaak mee te maken?

Is al een topic over.

Sterk spul he dat Creatine :) Tenminste daar gooi ik het doorgaans op. Nee niemand weet van mijn AAS behalve mensen van DBB maar die kennen mij weer niet.

ligt eraan hoe gevorderd je bent he , lijkt me zeer logisch antwoord.
ben je al aardig groot en heb je vaker gekuurd , dan zal het niet zo snel opvallen. maar ben je een newbie en kuur je met dbol en test ja dan merken anderen het wel aan je kop meestal die plotseling als een ballon lijkt dat is het eerste wat ze opmerken naast de gains.

I know what you did last night, Ymir ;)

Van de een krijg ik complimenten, de ander vraagt wat ik gebruik/doe.
Sommigen zijn te arrogant/jaloers om wat te zeggen over me gains, en sommigen zeggen gewoon niks omdat ze er geen verstand van hebben :p
Dus dat verschilt gewoon heel erg per persoon, er weet maar 1 iemand dat ik kuur.
Dusja sommigen zullen mij heus wel verdenken van kuren, maar 100% zeker weten zullen ze het nooit :p

Natuurlijk zien ze dat de meeste zijn ook niet achterlijk maar ik geef er dan ook geen reet om.Die luxe heeft niet iedereen dat besef ik ook.

Mensen die geen voortuitgang boeken (80% van de mensen in de sportschool) en mensen die helemaal niet trainen, WILLEN gewoonlijk heel graag geloven dat een ander aan de AS zit.

Dus ook al zit je er niet aan heb je grote kans dat mensen het al denken (zichzelf wijsgemaakt hebben)

Dus ga er maar vanuit : Ja

Of het nou waar is of niet vaak denken ze het toch wel. En je hoeft niet eens enorm te zijn voordat bij andere mensen het 'ego-protection-system' in werking treedt

Mensen zijn gewoon k*t doorgaans.

Mja als jij een dik persoon ziet denk je ook vaak meteen datie zich heeft lopen volvreten terwijl het net zo goed een aandoening kan zijn.

Zit in de natuur van de mens, aannames maken. Je wil namelijk alles kunnen verklaren

Dikke mensen vreten zich ook vol volgens mij maar je hebt wel een punt dat mensen het liefst negatieve dingen over andere mensen geloven dan positieve

Afgelopen winter zeer veel gegroeid, natural btw, afgelopen zomer pas echt veel opmerkingen over gekregen toen het stand weer was. Nu weer bulken deze winter, met aas nog wel, dus zal a.s. zomer wel weer aangesproken worden :)

Terug
Naar boven