hoi mensen ik heb en vraag ik heb met-ad17-diol in huis maar nou weet ik helemaal niet wat het doet en wat het is graag zou ik er meer over willen weten alvast bedankt topcat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
topcat zei:hoi mensen ik heb en vraag ik heb met-ad17-diol in huis maar nou weet ik helemaal niet wat het doet en wat het is graag zou ik er meer over willen weten alvast bedankt topcat
, eerst rustig rond zoeken dan vindt je genoeg op het board 
Dave Hawk zei:We stellen ons altijd eerst voor op het forum, eerst rustig rond zoeken dan vindt je genoeg op het board
![]()

topcat zei:hoi mensen ik heb en vraag ik heb met-ad17-diol in huis maar nou weet ik helemaal niet wat het doet en wat het is graag zou ik er meer over willen weten alvast bedankt topcat
topcat zei:hoeveel heb je gewonen met die kuur als ik vragen mag en wat voor training heb je gedaan toen en vind jij het goed spul of raad je wat anders aan younggod

Kerel je haalt spul in huis dat je gehele hormoonhuishouding beïnvloed en je weet nog eens niet hie je het moet gebruiken?? Heb je eigenlijk al wel een goed voedingsschema of moet je er even vlug goed uit komen te zien voor de zomer?topcat zei:hoeveel heb je gewonen met die kuur als ik vragen mag en wat voor training heb je gedaan toen en vind jij het goed spul of raad je wat anders aan younggod
bossie zei:Is volgens mij zelfs het zogenaamde prohormoon van sledgehammerwaar ze dbol in gevonden hebben![]()