XXL Nutrition

met-ad17-diol

topcat

Novice
Waardering
0
hoi mensen ik heb en vraag ik heb met-ad17-diol in huis maar nou weet ik helemaal niet wat het doet en wat het is graag zou ik er meer over willen weten alvast bedankt topcat

topcat zei:
hoi mensen ik heb en vraag ik heb met-ad17-diol in huis maar nou weet ik helemaal niet wat het doet en wat het is graag zou ik er meer over willen weten alvast bedankt topcat

We stellen ons altijd eerst voor op het forum ;), eerst rustig rond zoeken dan vindt je genoeg op het board :yes:

topcat zei:

Normaal weten mensen wat ze in huis halen?

Anyway, het is geen steroide, maar een pro hormoon. Ga meer ff Googlen ofzo.

Deze gaat verder dus naar de PH sectie.

ik heb ze zelf ook gebruikt... ik geloof 2 per dag gedurende 3 of 4 weken..
ik zou je wel verdiepen in de werkende stof en een anti e gebruiken na je kuurtje.

Bedenk je wel dat dit eigenlijk gewoon onder de noemer sterioden kan worden geplaatst en geen tribulus is ofzo.

dus met andere woorden: GA EERST ZOEKEN VOOR JE HET GEBRUIKT!!!

Jezus christus alweer zo'n dombo die iets heeft gehaald maar niet weet wat.. :S

Je voorganger wist ook niet wat hij had gehaald; het bleek anti-acne zooi te zijn :D

Succes dan maar he..

Adios

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel heb je gewonen met die kuur als ik vragen mag en wat voor training heb je gedaan toen en vind jij het goed spul of raad je wat anders aan younggod

topcat zei:
hoeveel heb je gewonen met die kuur als ik vragen mag en wat voor training heb je gedaan toen en vind jij het goed spul of raad je wat anders aan younggod
Kerel je haalt spul in huis dat je gehele hormoonhuishouding beïnvloed en je weet nog eens niet hie je het moet gebruiken?? Heb je eigenlijk al wel een goed voedingsschema of moet je er even vlug goed uit komen te zien voor de zomer?

Is volgens mij zelfs het zogenaamde prohormoon van sledgehammerwaar ze dbol in gevonden hebben :eek:

bossie zei:
Is volgens mij zelfs het zogenaamde prohormoon van sledgehammerwaar ze dbol in gevonden hebben :eek:

ja klopt. er zit voor een heel groot percentage dboll in..

Ik vond het wel aardig om te gebruiken omdat ik nog nooit iets anders had gebruikt behalve creatine. Daar integen raad ik je wel aan om nolvadex of clomid te gebruiken erna.

Ookal merk je weinig van de onder drukking ervan zou ik het zeker wel doen.
Je kan het beter helemaal niet doen, maar aangezien je het al hebt ga je het vast gewoon gebruiken :D

laat maar weten hoe het is geweest !!

Terug
Naar boven